Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som har teutonia kombivogn? Positivt/negativt
sanne29 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har kjøpt eg teutonia mistral. Hrt mye positivt om den. To av venninnene min ogaå har teutonia og er kjempe fornøyde.
Anonymmammatil3 Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Vi har Spirit S3,duo vogn.. Har jo ikke fått prøvd den m baby oppi! Men tror vi kommer til å bli veldig fornøyd med den..
Mrs. Bouquet Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har også kjøpt teutonia mistral (fashion concept). Negativt: - mangler hånbrems - litt liten bag Positivt - lett i vekt - liten sammenlagt - venbart håndtak slik atmnan kan snu kjøreretning - lett å slå sammen - titteluke i skyggen - valgfrie hjul - fjæring på alle hjul - fotbremse begge veier - softbagen kan gjøres om til fotpose - valgritt om man vil ha softbag eller hardbag - lydløs og lun kalesje - bøyle når man bruker sportsdelen (veldig viktig da små barn liker å holde seg fast da sitter mye framoverlent) - full liggestilling - rengtrekket man kan kjøpe utenom er veldig bra, åpning for å kunne bruke vognen begge veier, og gjennomsiktig skjerm sørger for at babyen ikke får hverken vind eller vann inn i vogna. - masse funksjonelt tilbehør kan kjøpes utenom
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har Teutonia Mistral Sport og har vært kjempefornøyd. Kjøpte den (uten bag) da førstejenta vår var 4mnd. Positivt: Vendbart håndtak Tar liten plass når den er sammenslått Lett God å trille på alle underlag God plass oppi sommer som vinter Negativt: Litt lite lagringsplass når man er på handletur Kan virke som om vinkelen på ryggen (i sittedelen) kan være litt vel liggende for snuppa mi når den er helt oppreist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå