Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er første gang jeg EL tester denne pp, så er litt grønn. I går ettermiddag (ca kl 1600) tok jeg EL test, hvor teststreken var litt svakere en kontrollstreken. (De tidligere dagene har den vært helt klart neg.) I 23 tiden på kvelden begynte jeg å få vondt i venstre eggstokk som jeg normalt har ved EL. Når jeg EL testet nå kl 1200 så var den negativ.

Kan det være at hvis jeg hadde testet etter EL i går kveld at den hadde vært enda mere positiv??? Jeg har fortsatt EL smerter i dag, normalt har jeg det et par dager. Kan jeg være trygg på at jeg faktisk har EL/hatt EL??

Hvis noen skjønte noe av dette virrvarret, er jeg takknemlig for svar. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo Tussa ;)

Det kan være at testen i går var din positive test, men hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt å teste i et par dager til for å se. De burde også prøve å teste litt senere på dagen enn kl. 12.00 - jeg har i alle fall lest at LH nivået er høyest på ettermiddagen hos de fleste. EL smerter kan man ha i flere dager... Det pleier i alle fall jeg å ha.

Ja, disse testene kan være veldig forvirrende... Jeg fikk faktisk hele 4 positive tester denne mnd, så da er det ikke så lett å vite sikkert når EL har vært ;)

Lykke til ;)

Skrevet

Glemte en ting.... En positiv EL test er et tegn på at man har EL, men man kan ikke være sikker. Sikrere svar på at man har EL får man ved å tempe... men det er jo litt mer jobb da ;)

Skrevet

Hmm, takk for svar Bea!

Jeg får ta en test til i kveld, er borte til da, så får vi se.

Siden jeg fikk en "ganske" pos. EL test i går og har EL smerter, kan det da være noen sjans for at jeg overhodet ikke har EL??? Det er det jeg er bekymret for nemlig.

4 pos. tester på samme mnd, hvordan er det mulig da?? Jøsses, litt vanskelig å vite når det er prekært med sengevals da. Må jo bare stå på da gitt!!

Vel, jeg får titte innom senere i kveld¨å se om andre også har noen lure svar til meg :-)

Skrevet

Mest sannsynlig har du EL. Når man får positiv test er det normalt 24-48 timer til EL kommer.

Skrevet

Jeg tok en test til nå og den var helt negativ, så da var det nok i går som var dagen ja. Vi hadde en "hyrdestund" i går kveld, og nå har jeg akkurat kommet hjem om gubben sover..... Må få vekket han på noe vis...hehe, erfaringsmessig er han ikke helt klar for de store aktivitetene etter å ha sovna sånn... Tenke tenke...

Får prøve å skremme han opp, hehe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...