Gå til innhold

Er Britax two way elite og Brio Zento ok seter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett disse på salg på Reflex, men betjeningen der anbefalte selvfølgelig noen stoler som var dyrere og ikke på salg. Jeg også ser at de dyrere stolene så bedre ut. Ønsker jo selvfølgelig å ta hensyn til sikkerhet og komfort for barnet, men det var ganske stor prisforskjell når Britax og Brio var på salg og ikke de andre setene. Vi tar som regel buss og bruker bilen sjelden, men vil jo gjerne ha et bra sete likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge to er kjempegode seter! Absolutt å anbefale! :-) Britax er kjempelett å montere, mens Brio ser mer solid ut (men begge kommer veldig bra ut i tester, både sidekollisjon, frontkollisjon og kollisjon bakfra)

Skrevet

eneste som er med brio zento, er at at en ikke kan regulere rygg/pute til sovestilling. Bakovervendt fører det til at barnet "henger " litt med hodet når det sover... Ser ikke behagelig ut:-( Men, om du ikke kjører så langt , er det jo ikke det store problemet...

Skrevet

Det er Britax two way elite jeg tror jeg kommer til å kjøpe. Den koster 1690 på salg. Har lyst på BeSafe izi combi, men har ikke sett den på salg noe sted. Med min økonomi ser det ut til at det blir Britax sin, men jeg kan tenke litt på det og sjekke litt mere rundt.

Skrevet

Jeg synes britax-twoway-elite er veldig "flatt", dvs lite støtte og beskytttelse for hodet, og gikk bort fra dette setet av den grunn. Vi har besafe easy kid (kan bare brukes bakovervendt, combi kan brukes begge veier) Det er et godt sete, og vi er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Two Way Elite ser veldig spinkelt ut, men gjør det faktisk veldig bra i kollisjonstester, både sidekollisjon og front-/bakfrakollisjoner..! Faktisk bedre enn mange av de store, kjente og veldig robust utseende stolene..! :-) Så skinnet kan bedra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...