Gå til innhold

Noen som ble garvide før mensen kom tilbake etter ma/sa?


karro

Anbefalte innlegg

 

Er helt syk etter å bli gravid igjen etter min ma. Blødde først i 2 uker etter noen piller som skulle renske opp for meg. Pillene virket ikke ordentlig og måtte få utskraping. Så nå venter vel 2 nye uker med blødning.... Merker jeg blir så utålmodig. Tenkte bare begynne å prøve etter jeg slutter å blø. Lurer på om flere her inne har gjort det samme, blitt garvid og at det faktisk gikk bra:)

 

Klem

karro

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde selv en MA i desember. Trodde ingenting var galt,ingen blødninger o.l. Var på ul når jeg var 10+3 for å utelukke at det var tvillinger ,og det viste seg at fosteret døde i uke 8...selv merket jeg INGENTING til dette...

Men vi har ikke begynt med prevensjon igjjen,og lar ting komme når det kommer. Alle har så forskjellige meninger om man bør vente eller ikke...

Satt faktisk akkurat å snakket med sambo at vi kanskje burde ta en test i morgen...føler meg litt "rar" :o).

Og har enda ikke fått noe mens etter utskrapningen...

Så det blir spennende å se :o)!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg mistet etter nesten 7 uker da en SA i romjulen jeg går til smestad gynekologene som blir beregnet til å være noen av de flinkeste når det gjelder fødselhjelp. Hun sa til meg at det var bare å prøve så fort jeg ville, så det gjør jeg. Har hatt eggløsning denne uken ( tror jeg?) i følge babycomp. Så det blir spennende å se.

Jeg lurer også på om det er noen som har blitt gravid rett etterpå??

 

Stor kos fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mista i slutten av nov. er nå gravid i gjenn før eg har fått mensen i gjenn.. det som er litt dumt er att kan jo ikkje rekna ka ti termin blir.

skal til sjukehuset for å få ultralyd neste veke forhåpentlivis.. ser dei då termin??

er sjukemeldt nå..siden eg har hatt 2 ma på 6 mnd. så får håpa det går bra denne gangen.. krysser fingrer og tær..

har heldivis ein gutt på 2 år..

nåken som har vorre me på dette før..? evt korleis blei termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne jeg.

Håper det er noen fler som har blitt gravide her uten å hatt mensen etter en SA??

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :o)

 

Hadde SA i midten av november, og na er jeg i min 6.uke i mitt nye svangerskap. Ma inromme at jeg som til vanlig er ukuelig optimist, er veeeeeldig nervos denne gangen. Men - det er godt a vite at det i alle fall ikke er noe problem for oss a bli gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...