Gå til innhold

dere sykehusdiettfolk er treige altså!!!


Dinaden

Anbefalte innlegg

Sitter her å venter å venter på oppdateringer på hvordan det går med dere, men ingen skriver jo....

Jeg er veldig flink å holde meg til dietten og har snart gått ned 5 kg. har krympet 10 cm på 4 dager :)

kom igjen med oppdateringer da folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er!!!!!

 

Jeg begynte i dag jeg! Og skal ned 40 kg så har en utrolig lang veg! Komer med oppdateringer etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg begynner forhåpentligvis i morgen...skal se om jeg finner noe info nå, og så skal jeg motivere meg selv til å begynne et nytt liv i morgen:)

 

Har 20 kilo å kvitte meg med, så jeg er4 nødt til å sette i gang nå!!!!

 

Lurer på om jeg skal begynne å trene på treningsstudio i morgen???? Har hund så jeg går jo en del tur, men hadde vært moro å kominert det med andre ting.

 

Noen som har erfaring med pilates? har hørt at det skal være bra:)

 

Så flink du er forresten:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Hadde aldri trodd jeg skulle klare å være så flink selv heller jeg. Men suppa er kjempegod den. Og det er jo motivasjon at det blir litt raske resultater :)

Lykke til alle sammen. Det skal bli en lett sommer på oss i år, eller hva?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå på tredje dagen i andre kuren, har til nå gått ned 5kg, og skal ned 5 til. Første runden gikk kjempegreit, hadde ikke lyst på annen mat, og gikk veldig bra, denne runden frister "vanlig" mat mer og mer. Spørs om jeg klarer å holde koken nå. Men er fast bestemt på å komme meg ned 5 kg til... Må vel prøve å legge om kostholdet i etterkant av kuren, for ellers spretter jeg vel opp igjen. Kan jo ikke gå på denne kuren i all evighet heller.

Ønsker dere alle sammen lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...