Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Nå stinker det røyk av klærne hans. Jeg vet at han han var hos der røykes det ikke, og sambo har aldri røyka! Hmmm, tro om jeg skal spørre han når han våkner om hvor han har vært egentlig?
nasse nøffen Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 han har sikkert vært hos den lekre dama,,,,,,,,,,,,,,,,,, hmf,,,,,,,,, som røyker noe enormt masse=) neeeeeeeeeeeeei da, er nok helt uskyldig..... kanskje han tok pirat taxi hjem... der røykes det ofte... eller så fikk de røke inne igår, holder m å stå sammen m folk som røyker også..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Og han har forbud mot å oppholde seg der det røykes, eller? Beklager, men jeg skjønte ikke helt problemstillingen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Hallo, NEI! Selvfølgelig har han ikke det! Men jeg vet hvor han ikke liker røyk, han dem var hos også! Han hater også at jeg tar meg en røyk av og til! Det jeg ville frem til var at han IKKE liker røyk, og ville aldri dtått frivillig sammen med noen om det ikke var lov å røyke inne. Det vet jeg at dem ikke gjør der!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Så lenge han ikke har leppestiftmerker på skjorta og lukter dameparfyme, ville jeg gitt f i om han luktet røyk! :-) Selvfølgelig skal du spørre hvor han har vært, er ikke det normalt å snakke om da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå