Gå til innhold

Slutte å amme....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden avvente vi gutten vår på 6mnd med amming på natten. Han fikk ikke så mye mm på dagtid så da vi sluttet om natten ble det mye mindre melk hos meg.

I går var han på overnatting hos mormoren sin for første gang, og det gikk kjempefint. Våknet som vanlig i 5 tiden om morgene og fikk da flaske. Spiste 260ml mme, og sov til 8.30... Da fikk han grøt+ 180ml mme.

Jeg pumpet meg om morgenen og fikk 180ml.

I dag morges våknet han i 5 tida og fikk mm. våknet igjen 6.30 og fikk ikke nok melk av meg. grein fordi det var helt tomt hos meg. Jeg måtte hente mme til han og da spiste han ganske mye. Da sov han til 9.15.

Jeg har vel tydeligvis altfor lite mm til han da...

Sluttet å amme han eldste ca da han var 6mnd. Har litt lyst å slutte nå med minstemann, men problemet er at mannen min har masse allergi så burde vel egentlig ammet begge til de var 2år for å forebygge allergi hos dem........

Ville dere sluttet eller prøvd å øke melka igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis gutten din om tre år får utslag på mange typer allergi vil du tenke en av følgende: Søren at jeg ikke ammet ahn litt lenger! Det er noe du må tenke på allerede nå, om det skulle skje. Eller kanskje han får en del allergier allikevel.

Husk at de få dråpene du kan gi, vil være gull verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...