Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Mensen er forsinket og jeg hadde eggløsning for 3 uker siden, som jeg kjente veldig godt. Vi har vært veldig forsiktige og bruker alltid kondom med unntak av et par ganger i noen få sekunder. Han kom ikke inni meg men det kan jo alltids komme ut et par dråper. Er det noen som har blitt gravide av det??
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Hvis du tenker på å hoppe av i svingen så JA (sånn jeg ble gravid)! Er en veldig dårlig prevansjonsmetode;-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Dette er jeg spent på. Vi har alltid brukt hoppe av i svingen, men aldri blitt gravide. Når vi prøver å bli gravide, blir vi det med en gang. Tror jeg ville tatt en test. Lykke til!
mamma070706 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 JA! Kan ikke for mitt bare liv skjønne når, vi var alltid så forsiktig, men tydeligvis ikke forsiktig nok.. Kom til legen og insisterte på urinveisinfeksjon (hadde ikke tenkt tanken at jeg var gravid) men nope - det var knottetn som hadde tatt svømmeknappen Gjett om jeg følte meg teit- tredje ungen og ikke ha peiling på hva det var kroppen styrte med........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå