Gjest Kanskje_denne_gang.. Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Testet i morgenurin 6 dager etter ikm og den var så utrooooolig negativ! ÆSJ!! Hadde så mye håp nå, for jeg er så uggen og rar i hele kroppen, men så er d nok bare PCOen som glimter til igjen likevel..... Nå blir d pån igjen med p-piller for å få i gang syklusen, og ikke mer prøving før etter juli... Snufs!
2 tette - med flette Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 uff.. det er kjedelige greier ! Lykke til igjen etter juli da
2 fine små Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Oi, det var kjedelig, er du helt sikker paa at det ikke fortsatt er haap? Og hvorfor venter du helt til juli med a proeve, har det noe med PCO aa gjoere? Lykke til uansett.
Gjest Kanskje_denne_gang.. Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Er vel ikke håp, når testen er negativ etter 6 dager el? Har ikke så peil på d egentlig.. Skal vente fordi jeg ikke orker mer på en stund, blir sliten av nedturene og har funnet ut at d kanskje er best å ta d litt med ro en stund.. Hoppe i senga når lysten er der og ikke når vi tror d kan være el!! Og så skal vi gifte oss i Juli, og da er d greit å vente til etter d! Må vel muligens få litt hjelp til å få spiren på plass, og da venter vi til bryllupet er unnagjort. Skulle d nå skje at spiren kommer før d, så er d selvsagt supert d da!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Men når du skal slutte på p-pillene igjen så blir jo syklusen fucka opp igjen, er det ikke best å bare bruke kondom? Så kroppen din ikke får mere hormoner igjen?
Gjest Kanskje_denne_gang.. Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Har pco, og hvis jeg ikke snart får mens, må jeg nok på pillen igjen for å kjøre i gang syklusen....
Mrs. icsi og småen Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Kjiipt når kroppen tuller pga pco, ja.. Pergo eller Provera ikke alternativ da altså? jeg skal til gyn neste måned og håper på pergo, for kroppen min også surrer etter p-pillen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå