Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 og når legger dere dere for kvelden? Her våkner jenten mellom 7,30 og 8 og jeg legger meg rundt 23. Trenger visst mye søvn jeg, er ikke menneske jeg hvis ikke jeg får søvnen min. Er oppe ca.5 og ammer og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 14. januar 2007 #2 Del Skrevet 14. januar 2007 Her er det nå slutt på ammingen på natta (og dagen også, får flaske da). Her legges det i 19 tiden og hun sovner ganske fort etter det. Våkner en gang nå i 3-4 tiden (prøver å få den bort nå) men er bare å dytte i smokken også sovner hun igjen. Sover som regel helt til 7.30 og da står vi opp. Jeg derimot er en skikkelig sover!!!! Jeg trenger masse søvn og har alltid trengt det, så er ofte i seng 22.30 (+/-)... Da er jeg stuptrøtt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 14. januar 2007 #3 Del Skrevet 14. januar 2007 Står som regel opp klokka 8. Da har vi ammet to-tre ganger etter at han la seg:) Håper det minsker snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 14. januar 2007 #4 Del Skrevet 14. januar 2007 Karsten legger seg 19. Varierer veldig når han står opp. Noen dager på rad var han oppe 0545... Uka etter sov han til 08... Enkelte netter ammer jeg en gang, andre netter fem ganger... Så når jeg tror jeg har fått et mønster forandrer det seg igjen. For å få nok søvn BURDE jeg legge meg senest 2230 (siden jeg aldri vet hvordan natta blir). Men det er så deilig med alene-tid på kvelden, så klokka blir veldig ofte 24 før jeg er i seng... Så da ender jeg ofte opp som en zombie på morgenen! MÅ skjerpe meg og komme meg i seng, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 14. januar 2007 #5 Del Skrevet 14. januar 2007 Hos oss har det vært mye rot... Legger seg 20, våken 22.30-02.00.. Og våkner da ca 11-12 på dagen... Har begynt å vekke henne på morningen og nekte henne å ta en dupp på sen ettermiddag så forhåpentligvis vil jeg snart ha en baby som sover 20-8 Hun spiser ca hver 2-3 time fortsatt på natten så prøver å få henne til å spise litt mer mat på dagen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 14. januar 2007 #6 Del Skrevet 14. januar 2007 Benjamin legger seg ca kl 19 (hvis jeg klarer å holde han våken så lenge.) Så sover han non-stop til ca halv 8. Nå de siste nettene har han våknet ca kl halv 7. Spist (mme) og sover kanskje en time eller to etterpå. Har begynt med grøt på kvelden nå, så vi får se hvordan det går med søvnen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 19. januar 2007 #7 Del Skrevet 19. januar 2007 Etter at vi begynte med grøtmåltid nr 2 så sover han til 7.30 -0800 ( har også sovet til 09.00) Uten mat. Har ikke ammet på natten på flere mnd. samboer står opp 07.30 og da gir han lillegutt en flaske med 150 ml mme og legger han igjen. Da kan han sove en god stund til, i dag sov han til kl var nesten 10, det synest jeg var litt for lenge men godt å ha en liten stund for seg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå