Gå til innhold

Har dere gravid-symptomer???


Snuppa05

Anbefalte innlegg

hmmmm jeg er 5+0 i dag,,, hadde i begynnelsen av uka kvalme, svimmelhet og dårligmatlyst.. nå har jeg liksom ingen ting..

 

nårtid begynte evt slutta gravid-symptomene hos dere?

og hvilke symptomer har dere..

 

skal jeg tenke/grubble/lure/bekymre meg noe mere på at jeg ikke har symptomer.. eller skal jeg bare glede meg over at jeg ikke har de så lenge jeg kan (kvalmen kommer vell før man aner det..) jeg husker ikke hvordan det va i det forrige svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt kvalm rett etter at jeg hadde funnet det ut, altså i uke 4 +2, men det forsvant etter bare et par dager. Nå er jeg i uke 6+3 og symptomene begynner å komme for fult. Jeg har vært veldig kvalm i 3 dager nå, ømme bryster og mens lignende smerter i magen. Men det er nok så forskjellig fra person til person.

 

Så gled deg over at du ikke har de så lenge du kan!:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+1 i dag og har nesten ikke hatt sympyomer i det hele tatt. Har ikke vært kvalm i det hele tatt. Er bare litt trøtt og sliten og veldig var på lukter :)

 

Er ikke alle som har masse symptomer, så vær glad så lenge du slipper du :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene varierer veldig.

Selv har jeg ikke kvalme i det hele tatt og kun to ikke spesielt store, men ømme bryster å forholde meg til. Moren min var ikke kvalm en eneste dag gjennom fire svangerskap, og søsteren min er likedan. Jeg synes det er veldig mye fokus på alle som har store symptomer og problemer. Det hadde vært deilig å lese i disse bøkene man får utdelt at det også er helt vanlig med få og svake symptomer. Det er faktisk veldig vanlig!

 

Håper du ikke bli mer kvalm og at svangerskapet blir en fin tid for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...