Gå til innhold

Hvem tror dere er mest sannsynelig er faren?Håper noen svarer

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er flau og lei meg over å fortelle dette.

Saken er det at jeg er litt i tvil om hvem som er faren til jenta jeg har i magen.

Jeg har en syklus på 28 dager sist mens var 18 september eller 17 utifra eggløsningkalkolatoren hadde jeg eggløsning 1 oktober.

Jeg hadde samleie med nr 1- uff fælt å si nr på de.. men værtfall nr 1 hadde jeg samleie med 29-30 september og 1oktober.

Nr 2 hadde jeg samleie med natten til 3 oktober.

Hvem er mest sannsynelig da?

Er det ikke sånn at sæd lever opptil noen døgn så sannsynligheten for at det er han 1 er stor?og fordi hans sæd leder?hmm...har oså hørt at jentesædceller lever lengre å for å få en jente bør man ha samlei litt før eggløsning. Noen som tror det?

I følge UL stemmer han første på dagen. kan man være helt sikker på UL?

Tusen takk for alle svar=)

Fortsetter under...

Det er jo veldig lite mellomrom mellom de to kandidatene dine da, så det er veldig vanskelig å si! Og nei, man kan ikke være 100% sikker på UL desverre, det er +/- 2 uker.. Og med et så lite mellomrom mellom de to mulige, så er det faktisk umulig for oss her å svare på om det er enten/eller! Beklager! Råder til å være åpen om det mot dem det gjelder iallefall..

Er du sammen med en av kandidatene?

Om du ikke er sammen med noen av de så ville jeg nok informert de om situasjonen og bedt de om å avgi en farskapstest.

Jeg tar egentlig utgangspunkt i at du er singel siden det er så lite mellomrom mellom de ulike partnerene dine. Men jeg ville i hvertfall snakket med en av de først og informert om at du er gravid og at det er sjanse for at han er far, men at du er usikker.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller noe, men jeg håper at de du har hatt sex med er "gamle" nok til å kunne påta seg dette ansvaret.

Siden du har valgt å beholde barnet ditt så har jeg ingen tvil om av hun får en flott mor.

Lykke til

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...