Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres barn på 8-9 mnd på dagtid? Tulla her sover en halvtime!!!!!! Og det er ofte alt.... Lite??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren min sover veldig forskjellig.hun sover noen ganger flere timer og noen ganger maks en time... kommer an på hvor vi er.er vi i besøk så vil hun aldri sove....er vi hjemme så sover hun gjerne mer..

Skrevet

Sover omtrent en halvtimex2 i løpet av dagen..Noen trenger vel mindre søvn..Har roet meg med det..

Skrevet

Ok,ja,slik er det her også..skal ikke sove borte hun;) Men syns hun sover veldig lite på dagtid..kjører vi bil hender det hun sover mer.

Hvor gammel er dattra di? Sover hun hele natta? Min har begynt å våkne midt på natta,urolig,og vil igrunn bare kose...har alltid vært en super unge som har sovet hele natta,men nå ser det ut til at det har snudd....

Skrevet

datteren min er 8 mnd og 1 uke..hun har aldri sovet hele natten..våkner et par ganger..men ligger i sengen vår da..så hun får litt pupp og sover videre..hun ligger seg i 19 tiden og våkner i 7-8 tiden stortsett..av og til før av og til etter...

Skrevet

Jenta vår er snart 8 md, hun sover som regel 2 X 1,5 time

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...