Gå til innhold

Noen andre med ul-termin 17.januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......og som begynner å bli utålmodig? Jeg er en slik en :-) Dette er mitt andre barn, så dagene flyr med tanke på at jeg har en fra før. Men det er jo så kjedelig å gå her å vente...... Kan ikke bare vannet gå da? Ikke tegn til noen ting her nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! har ul termin 17, og er veldi lei... Dette er mitt første barn, så tida går utroli sakte.. Heldigvis har mannen min hatt fri siden jul, så jeg har hatt selskap. Men nå er jeg skikkeli utålmodig, og frykter at jeg kommer til å gå laaaangt over termin.. Skit! Ikke akkurat noen oppmuntring, men godt å klage til noen likesinnede :)

Skrevet

jeg og har termin 17 og er drittlei. har en sønn fra før og da bvle jeg satt igang den 15 dagen over termin og ser ned skrekk og gru på om det skal bli slik nå og. skal til legen på tirsdag og da tror jeg at jeg må gråte litt for å få noen fortgang på dette. hvor skal dere føde, jeg skal på ullevål.

Skrevet

Har dere barn fra før? Alder? Bare litt greit å høre, kanskje vi sees? (altså du på St.Olavs) jeg skal også dit...Termin 17.januar...

Skrevet

Hei :-)

Har også termin 17 jan, men skal føde i mo i rana. Begynner å bli veeeldig utålmodig nå ja.sitter hele tiden og kjenner etter om jeg ikke har bare en bitte liten ri, men nei da.huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...