♥kinemor19og lille oliver Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 blir man igangsatt da? jeg har to uker til termin, hvis jeg lekker blir jeg igangsatt rundt termin eller no da`? eller kan jeg fortsatt gå overtid.. blei rotete dette, men dere overlever vel det?!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Vanlig når man lekker fostervann er at man bli satt igang rundt et døgn etter vannet begynte å gå om det ikke har skjedd noe i mellom, altså om du har begynt å få rier. Vet at praksisen i Osloområdet tidliger har vært at man kunne gå opp til 72 timer før en ble satt igang, men er ikker sikker på om de venter så lenge lengre. Du kan bare ta en tlf til føden så får du vite mer:) Ta på deg bind, så merker du om det lekker, det lukter litt spes av fostervann, og er det misfarget skal du kontakte føden øyeblikkelig! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg lurer litt på det samme. Det som er til meg, er at det er såpass lite at jeg er jammen meg ikke sikekrpå om det er fostervann eller om det er svette rett og slett, man er jo så varn i kroppen på disse tider..... Sist gikk vannet og det er ikke slik altså, det er bare en våt sirkel i trusa når jeg går på do, omtrent som en mandarinstørrelse. Og jeg er sikker på at det ikke er urin ja, det lukter annerledes, dette lukter lite.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Da kan du ringe føden, så tar de deg kanskje inn og sjekker:) Da tar de prøve av det som kommer ut av skjeden med en litt stor bomullspinne, og stikker oppe i en plastting med en eller annen væske som for meg ble lilla da det var fostervann:) Skjønner, jeg bare lakk og lakk da jeg skulle ha førstemann, så jeg måtte ta en slik prøve:)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2007 det renner ikke ned i bindet.de ligger bare inni der hvis du kjønner. på morran er det kliss vått, vert sånn noen dager nå. det er heelt blankt og lukter ikke noe av det. skal til jm imorra.. kan høre med hu da?! har ikke hatt rier.. bare bitte litt mens vondt av og til..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Da kan det være utflod, men det skal jeg ikke si sikkert. Om du er i tvil om det er fostervann, så ring føden du, så kan det hende som sagt at de tar deg inn og sjekker:) Ønsker deg lykke til:) Mange dager til terminen?
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2007 skal til jm imorra..kan jeg vente til da, eller burde jeg ringe til føden idag?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Om du ringer de, så blir du i alle fall beroliget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå