lillebaby2007 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Ca. et par-tre ganger om dagen registrerer jeg kneppelyder fra magen, noen som vet hva dette er?? Høres litt ut som om når noen knepper fingrene sine på plass. Ser for meg at den lille der inne brekker beina sine eller noe, er litt ekkelt. Det er liksom et "knepp" også er det over... Hmmm, merkelige greier :-)
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Øverst i magen? Det har jeg også registrert. Har jo hørt om de som hører en kneppelyd og så går fostervannet, så første gangen jeg hørte lyden skvatt jeg skikkelig til og kom meg opp av sofa. Men det er helt sikkert at det ikke var det. Hører det ofte når jeg setter meg tilbake etter å ha sittet framoverbøyd.Noen som vet?
Nr3 fikk en gutt Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Tror det er luftbobler som sprekker,men e ik sikker....
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har hørt at det er babyen sine ledd som av og til kommer med knekkelyder, slik som det kommer av oss av og til også=) Litt merkelig ja, men helt normalt=)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 har det sånn jeg og:) hihi... Men er helst etter jeg har spist og drukket. Tror det bare er trangt for mat og bobler, at det blir masse lyder inni der , hihi.... Høres rart utom det er knekkelyder fra babyen men..... Jeg vet ikke... Men hver sin tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå