LB83 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 hun har siden 4-5 ukers alderen sovet hele natta. opptil 10 timer uten mat og så fått litt pupp og sovet videre. nå den siste uken har hun våknet i 3 tiden og så har jeg mer eller mindre vært oppe vær time etter det, for mer mat eller smokk. i natt fikk hun mat kl 3- 5- 7 og 9. det har ikke vært sånn tidligere. hun har alltid vært en veldig snill og blid babis, men har i det siste hatt dager hvor hun sutrer og skriker mye og vi vet liksom ikke hva vi skal gjøre.. hun er forresten 3,5 mnd nå. har mistanke om at det kan være tenner, men har egentlig ikke kjent noe. men hun sikler, bliter på hånden ( også mens hun spiser pupp) prøvd dentinox når hun er veldig grinete og det bli bra ei stund da. har også hatt slim i avføringen. er jo mest redd hun er syk eller noe?? kan tenner være grunnen til forandringer om natta? er jo bare 3,5 mnd så jeg synes liksom det var litt tidlig. jeg ammer foresten og fikk nettopp mensen tilbake, kan det ha noe å si?? hmmm håper noen smarte damer kan svare på dette =)
aprilspøk Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Høres ut akkurat som gutten min når han var rundt 5-6 måneder. Sutret mer på dagtid, og sov urolig på natten. Er nok tenner, og kan vare en god stund. Men det vil gå over! Tror ikke hun er syk nei. Da jeg fikk mensen tilbake, merket jeg at han ikke ville suge et par dager. Innbiller meg at det kanskje var litt annerledes smak på melken. Men det var forbigående.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Holder hun på å lære seg noe nytt..prøver å rulle f.eks? ofte de er litt urolige når det er noe nytt på gang:) kan forøvrig berolige deg med at sånn som søvn og andre ting somregel går i perioder. Så pluselig blir alt mye bedre igjen;)
anntintin <3 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Det sies at melka smaker annerledes når mensen kommer tilbake, så det kan jo kanskje forklare endel. Tenner er også høyst sansynlig; gutten vår fikk sine første tenner da han var 3.5 mnd; sov veldig urolig 14 dager i forkant. Og nå er det flere tenner på vei; og vi har igjen veldig urolige netter. Det værste er jo før de bryter gjennom gommen virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå