16 mnd mellom Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Min sønn på 15 mnd har i 3 uker hatt løs og mye avføring (3 bleier om dagen). Allmen tilstad er helt normal, ikke slapp, god apetitt. Kontaktet helsesøster forrige uke som sa "det er sånt som går nå" - kutt ut melk og se. Jeg kuttet ut drikkemelk og ga han blåbærsaft istedet, men syns ikke han er bedre. Noen dager virker det som det er i ferd med å rette seg opp, men så er vi på'n igjen likevel. 3 uker begynner å bli lenge - er redd han mister mye næring og begynte å gi han melk igjen i dag. Andre med erfaring som kan gi meg råd ?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Ok hvis du har prøvd alt som gjør magen hard ville jeg evt tatt en tlf til lege for å høre hvis du er bekjymret. De kan evt ta prøve av avføringen tror jeg.
Livmor Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Har han fått jeklser enda? Gutten her i huset bæsjet mye og tynt i nesten 2 mnd før jekslene plutselig poppet frem. Da ble han bedre igjen. Utenom bæsjingen (3-5 ganger per dag) var han i topp form og viste ingen tegn til at tenner var på vei. Siklet nok litt mer, men det tenkte vi ikke over før i ettertid.
16 mnd mellom Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Han har ikke fått gjeksler ennå, nei - kanskje det kan være årsaken. Jeg får ringe legen i dag for sikkerhets skyld. Takk for tips,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå