Tord_og_Trym Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 3-åringen min har nå begynt å våkne hverannen time i løpet av natta. Har en sønn på 5 måneder også, men han sover hele natta så han holder meg ikke våken.... Noen som har vært borti at større barn har begynt å endre søvnmønsteret sitt?? 3-åringen har stort sett sovet hele natta siden han var 2-3 måneder (slik lillebroren også gjør). Han får det for seg at han skal stå opp. Jeg må si fra at det er natta og da legger han seg ned igjen. Men til slutt - når kl. nærmer seg 07 så går ikke dette mer. Da skal han opp. Dette er litt slitsom siden det er kun jeg som våkner når han roper på mamma i løpet av natta. Det begynner rund 1-tiden og så holder det på en 4-6 ganger. Jeg er selv gravid med 3. mann og kunne trenge en god natts søvn, men siden jeg er i permisjon med 2. mann så kan jeg ikke så lett forvente at mannen min står og og går inn til ham. Dessuten så er det jeg som våkner og da virker det for "dumt" å vekke ham også for å gå inn til sønnen vår - når jeg allikevel er våken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå