7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 og soverekord igjen.. 7 timer i natt... fra 2030-0330... også står vi opp nå og skifter bleie også går vi og legger oss igjen:) Han er bare litt over 3 mnd.. dette var deilig;) Jeg har selvsagt løpt ut og inn av rommet bare jeg har hørt et lite pip da.. men . var jo i tvil om å "tørre" å legge han på eget rom allerede.. men er glad for det nå...han soevr tydeligvis mye bedre uten å lukte mamma-mat he he ..
Gjest_1001 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 hehe, jeg har ventet på å få ferdig rom til mini i 4 mnd nå. Han har begynt å sove veldig lett den siste tiden og våkner av den minste lyd Heldig du som har fått flyttet han. Mitt mannfolk har desverre sirup i ræven... gleder meg til han får eget rom...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 ja,det var deilig;) Best av alt for han selv.. han sov jo mye tyngre tydeligvis;) du får piske gubben litt ;9 he he
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Så bra:) Kan ikke se til de hele tiden, men gjorde det med en gang Eline fikk eget rom og! Etterhvert sover du litt bedre! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå