Gå til innhold

overgangen fra liggebag til sportsvogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sluttet med baggen til vognen eller når tenker dere slutte med den?

Har selv en kombivogn og har måttet ta ut baggen pga når gullet mitt strekker seg/sparker osv så er det ikke mye plass der.. Så nå ligger han i sportsdelen med selene på seg. Har løftet ryggen opp ett hakk og han storkoser seg med å titte når vi er på trilletur... Han er 4 mnd og nå ca 67 cm lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt sportsvogn/citytrille fra 2 mnd ca jeg. Det ble spennende med litt titting når hun var 3 mnd og nå skal hun ha med seg alt som skjer! Er snart 4 mnd...

Skrevet

hva slags vogn er det? når tror du man kan begynne å bruke de litt enklere trillene? Har nå en kombi brio vogn. er jo stor og tar mye plass, hadde vært greit med en helt enkel klappe sammen trille til småturer...

Skrevet

Har også barn som har villet følge med, i tillegg til at de ikke har fått plass i vogna etter kort tid. Ingeborg er 5 mnd, 70 cm og nysgjerrig, men hun sitter mest av alt på arm eller blir båret i sjal. Bagen sluttet vi med for ganske lenge siden:-)

Skrevet

når kan man benytte trille?

Skrevet

Så lenge de kan legges flatt i rygger så kan du bruke de fra dag en egentlig... Det som er viktig er at lille ligger godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...