Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du også her nå? Nok en dårlig natt her i huset. Nå har jeg bare resignert, og Ingeborg pludrer energisk på armen. Ingen tvil om hvem som vant, liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Embla ligge i senga si og småklager... Ahrg, jeg har ikke sovet noe joooo...

Henger over tastene her, jammen godt jeg har laptop:p

Mon tro om de avtalte dette på treffet?!

Skrevet

Hehe, det gjorde de sikkert. Går natt var enda verre egentlig, våken fra halv ett til halv fem. Kan bare ikke fatte og forstå hvorfor de på død og liv skal være våkne nå?

Hva slags vogn skal du kjøpe, forresten?

Skrevet

Gårsdagen (natten) var greinok men natten før fikk jeg sove HELT fra 0445 til 0706:p Og da ville hun selvfølgelig ikke sove på dagen heller selv ikke med puppen i kjeften så ut og trille! Wiiihiiii!

Det er moro å være våken om natten! Og mammaer er ekstra morsomme på denne tiden:p

Har egnetlig veldig lyst på Emmaljunga Scooter, men den er litt dum med tanke på evt neste barn siden den ikke kan ha bag. Så kanskje Cerox eller City Cross. Får se litt hva de har på salg der nede også, er jo dyre saker...

Er Ingeborg blid da?

Skrevet

ooooo, den sovnet igjen!

*løpe inn i senga og prøve å sove litt*

Masse sovevibber til Ingeborg sendes herved!

Får håpe hun ikke holder det gående hele natten (selv om hun er på god vei:p)

Nattinatt!

Skrevet

Ingeborg er i strålende humør. Jeg er ikke. Tror kanskje jeg skal sette en bolledeig jeg, skal på juletrefest i morgen og ha med to brett boller.

Anbefaler teutonia også, spes hvis det er på salg. Det er stødige og solide saker, men det er jo Emmaljunga også da. Skal til Sverige på mandag og handle vogn sammen m høygravid venninne, det er jo så moro.

Skrevet

og da var hun våken igjen, lurer på byttelapp jeg, hvor la jeg den når jeg kom hjem med henne?! *lete febrilsk*

Nei vi får prøve pupp, nå MÅ jeg bare sove...

*dytte på Ingeborg, sooooooooovne nå*

Og vognshopping er gull, trodde ALDRI jeg skulle si det men det er kjempemoro! Også så mye fiffig tilbehør!

Kose deg masse på vognshopping!

Bake boller om natten? Trodde det var en ting forbeholdt bimmere på overtid:p (om du fikk med deg den tråden!)

Nå stapper jeg puppen i kjeften på henne og funker ikke det så kommer jeg tilbake...

Whish me luck!

Skrevet

Sov godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...