Gå til innhold

Oktober: Hvor sprøtt er ikke detta a!


Blomsterenglene

Anbefalte innlegg

Min sønn er snart 3 måneder nå. Og siste dagen jeg blødde var 6 januar 2006 før jeg ble gravid.. og 6 januar 2007 fikk jeg den tilbake igjen etter ett år. Syns dette var veldig merkelig jeg..

 

Flere som det har skjedd det samme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var litt sprøtt:)

Jeg hadde siste mens 30.12.06, og jeg har ikke sett noe til den enda. Men kommer vel snart, har sluttet å amme.Har nå vært deilig så lenge den har vært borte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg har også en datter på 3 mnd,jeg fullammer og hadde første mens rett før jul i ett par dager.så fikk j det igjen nå får to uker siden og blør fortsatt veldig kraftig...var på legevakten i går da j syns j beg å bli litt svimmel og uvel.hb min var nokså lav 9,men fikk egentlig bare beskjed om å ta jern og at dette var normalt.....!!!!syns det er merkelig j da trodde ikke man fikk mensen heller når man fullammet??men man kan si j er ganske så utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske vanlig begge deler egentlig. Har flere venner som får mensen med en gang SELV om de fullammer, og mange som ikke får det på over 1år.

Selv fullammet jeg eldstemann, og fikk ikke mensen tilbake igjen før jeg ble gravid på nytt (da var han 9mnd)

Denne gangen fikk jeg mensen tilbake etter 8uker :P

Blødde bare noen få dråper i 2dager. Fikk den tilbake 4uker etter. Da også noen dråper i et par dager (mye vondt i magen!!!) så noen dager uten noe som helst, og nå blør jeg kjempe kraftig! Skjønner ikke noe jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nær jag blev gravid med førsteman.. så var mensen tillbaka efter 6 veckor.. trots fullamning. Detsamma med lilla jentan jag fick nu.. o bægge ggr har mensen kommit tillbaka på samma datum som jag hade den innan jag fick barn.. det e lite sprøtt syns jag :-) Men men,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...