Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten mine r født 0109 og har klødd og siklet utrolig mye i munnen siden han var 2mnd, syns det er utrolig tidlig. Nå er det veldig opp og ned fra dag til dag, masse sikling;) Hehe, veldig grinete til tider også..

Så nårpopper de frem egentlig? Vet det varierer, men nå ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gutter har fått de første tennene når de var 5mnd og 4mnd. De har også klødd og siklet lenge før tennene poppet opp. Men plutselig var de kommet frem :) Minstemann fikk de første to tennene når han var 4 mnd. så har de kommet jevnt og trutt. Nå har han fått en jeksel og har 9 tenner (er 9mnd) og har en jeksel til på gang ser det ut til. Men datteren til en venninne fikk ikke sine første tenner før hun var rundt ni/ti mnd så det kan variere mye ja.

Skrevet

Jenta vår begynnte også å sikkle merkbar og puttet alltid fingrene i munnen da hun var litt over 2mnd, men tenne kom ikke før hun ble 6mnd. Du kan som regel se dem ganske tydlig som hele tenner i gommene/under tannkjøttet en stund før de kommer opp.

Skrevet

kjenner klumper, men ser ikke noe egentlig.... blir artigt å se når de kommer:)

*skifta nick*

Skrevet

Gutten min er 8 mnd og har ingen tenner.

Skrevet

Jenta vår har sikla og biti på ting siden hun var 3 mnd. Nå er hun 5 mnd og en uke, og idag merka jeg at den første tanna hadde kommet igjennom. Hun beit på fingeren min og plutselig kjente jeg noe skarpt nederst i munnen hennes. Jeg har ikke sett den før den kom, men jeg visste ikke helt åssen det skulle se ut heller da. Hun har vært litt ekstra sutrete de siste dagene. Jeg tenkte at hun holdt på å bli syk jeg, men det var nok tanna.

Skrevet

Lukas har nettopp fått 2 tenner nede i munnen :-) Har sikla i lang tid og holdt på å spise opp hendene sine! Har kjent ofte, men ikke merket dem før de plutselig bare var kommen :-)

Skrevet

Her tittet den første tanna frem for 4 dager siden :) Og hun er 6 mnd imorgen! Hun har sikla som et uvær siden 2-3 mnd og hadde 2 skikkelig dårlige netter før den plutselig bare var der!!! Hadde ingen mistanker i det hele tatt og kjente ingen kuler i munnen heller...

Skrevet

Sander fikk de to første tennene nede da han var 8,5 mnd, sist uke fikk han tann nr 3 og nå ser jeg jaggu tann nr 4 kommer også frem :)

han siklet veldig mye mange mnd før han fikk de to første, men ikke med de to siste......det er nok veldig forskjell fra baby til baby....

Skrevet

gleder meg litt, er jo så søtt!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...