baby_on_board Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hei hei. Var faktisk ikke klar over at denne klubben/siden fantes før nå i natt. Sitter nemlig å surfer litt for å se om det finnes andre i samme situasjon. Vår datter, Nora, vil ikke ha flske mer. Dvs vi får kanskje "presset" i henne litt til hvert måltid, men det er minimalt(heldig hvis det er 60 ml). Hun har kun fått mme på flaske da jeg ikke har kunnet amme pga medisinske årsaker. Skjønner ikke helt hvorfor hun plutselig ikke vil ha flaske mer... hun får nå også grøt og middag... Noen som har opplevd noe lignende? Hun har også de to siste dagene fått hovne brystkjertler, ca på størrelse med en ert. Har hørt at dette er normalt rett etter fødselen pgs hormoner fra mor, men ikke hørt om noen som får det i 7 mnd alder og i tillegg så får hun jo ikke hormoner fra meg siden jeg ikke ammer. Flott hvis det er noen som har hørt om dette kunne svart meg...er jo litt bekymret. Tror nok at jeg ringer helsesøster på mandag, men føler ikke alltid at hun har så mye å komme med... Ja ja før prøve å sove litt. God natt.
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei og velkommen:) Ser du ikke har fått noe svar stakkars!! Mathias vil heller ikke ha verken pupp eller faske for tiden. Jeg får i han 230 ml mme på natten og blander mais grøt m mme på morgenen for at han skal få i seg litt mme! Jeg spurte på hs nå i dag og dette og hun sa de helst skulle ha i seg 600-700 ml mme om dagen...men det er KLIN umulig med mathias og hun sa det var greit så lenge jeg fikk i han de ca. 400 ml jeg gjør nå! Det var ingen grunn til bekymring visst:) Ang. brystkjertlene har jeg ingen aning desverre! Hør på hs:)
Anonym8579 Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Kan desverre ikke hjelpe deg med flaske problemet ditt, siden Mathias ikke har villet ha flaska siden han var 1 mnd gammel. Men vil ønske deg velkommen hit til oss da
baby_on_board Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei og takk for svar Katti. Har blitt litt bedre nå. Klarer å få i henne en flaske på kvelden og litt på morraen... og hun sover jo fint hele natta nå, så det er ihvertfall godt. Ellers så har vi fått time hos legen på helsestasjonen angående brystkjertlene... helsesøster mente det var greit å sjekke. Uansett tusen takk for svar, godt å vite at noen der uten kan komme med tips.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 enn å bruke tutt kopp? kanskje du da får i dem litt mme...her er det ikke noe problem..han drikker og står i.. annet er jo kanskje at hun ikke vil / trenger "varm" melk lengre...prøv å gi henne kald( ikke isekald da) kanskje det hjelper..lillemann nekter hvis melka er lunka..her skal den være kald evt rom temperert...
Mortilsnuppe Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Hei! Jeg er ikke så ofte her inne, men leste innlegget ditt om de hovne brystkjertlene. Hva sa legen på helsestasjonen? Min datter har også fått en slik (bare den ene), Jeg var hos legen med henne og hun sa at hun hadde faktisk ikke sett det før. Men hun spurte en annen lege som sa at det var vanlig pga hormonene i melka mi (jeg ammer). Men slo meg ikke helt til ro med det, så er nysgjerrig på hva legen sa til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå