Gå til innhold

Faens drittgubbe!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa i fra at jeg kom til å legge meg før elleve, og han vet da at det betyr at han må få raua si opp fra gutterommet før den tid. Men tror dere han klarte det? Neeeeeeeeeeeeeida. Jeg ble selvfølgelig vekt av all romesteringa han laga på tur inn.. Nå ligger jeg her og får faen meg ikke sove igjen!! Kjempesur! Beina er rastløse og ungen hikker.

JEG VIL SOVE!!!

Måtte få det ut, ellers hadde jeg klappa til gubben - som seff ligger og snorker!

Åh......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... Skulle nok ha klappet til gubben lagt deg så godt til rett så får han ligge der å ikke skjønne noen ting...=o)

Hihi...

Skrevet

Ta å tveng han t å masser/pjusk dæ på ryggen t du sovna!

D må typen min gjør hves han e så uomtænksom at han ikke tar hænsyn t søvnbehovet mitt! :D

Skrevet

Har prøvd det før, men han er dessverre ikke særlig flink til denslags.

Gjett hvem som skal sove til laaaaangt ut på dagen i morgen, og hvem som må stå opp med barn nr1? He he.. Hevn!!! Håper lillingen våkner sinnsykt tidlig.

Skrevet

Å, takk! Satt akkurat og syntes litt synd på meg selv som må sove aleine i natt mens kjæresten overnatter på jobben. Men når jeg tenker meg om, er det jo ganske fint å være sikker på å slippe den snorkinga i natt, da :-)

Stort sett funker det ganske bra for meg å si "nå begynner du å snorke igjen", så stopper han, men nå i det siste har han begynt å svare frekt i søvne: "Begynner å snorke sjøl!" - og så bare fortsetter han! Egentlig ganske morsomt (han har ikke peiling på at han gjør det), men absolutt ikke der og da!

Skrevet

Vær så god! Fint å kunne oppmuntre noen :-) Snorkinga hans er jeg så vant med at jeg ignorerer den, men den bråkinga i gangen klarer jeg ikke å sile ut når jeg sover. Sikkert fordi vi har en unge som har rom mot gangen og jeg blir ekstra var for lyder derifra.

Skulle ønske han bare kunne blitt på gutterommet og sovet der til i morgen. Hadde endelig fått sove, jeg sover så lite for tiden og hadde trengt en god natts søvn.

Æsj.. fortatt sur, kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...