Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Legger dette inn her, så jeg kan trykke 'anonym'... Hadde dere blitt i et forhold der: Jeg føler vi er bare venner Sex'en er ca. 1 gang i året? Har ett barn vi er veldig glad i Krangler om de mest kjedelig trivielle ting. Har 'slitt' i flere år med kommunikasjonen. Sitter på hvert vårt rom de fleste kvelder. Føler meg helt nøytral overfor han. Savner han ikke når han er på tur e.l
Ranveig R Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Det kjem an på om du vil ha meir ut av livet eller ikkje. Men sidan du spør her går eg ut ifrå at du ikkje er fornøgd med situasjonen slik som den er. Eg trur alle barn har godt av å vokse opp i ein heim der mamma og pappa er glade i, og respekterer kvarandre. Det må jo og slite på alle saman om det er mykje krangling, sjølv om det berre er om småting. Og eg går ut ifrå at sjølv om du er sånn passe fornøgd no, så vil du komme til eit punkt i livet der du har lyst på ein kjæreste, der du no berre har ein venn.
Nickeguri Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Har dere prøvd å gjøre noe med det? Familierådgivning? Hva med å reise bort en helg sammen bare dere to, hvis dere har mulighet til det? Litt mer avlastning fra andre? Når man får barn, blir det lett mye fokus på barnet, og så glemmer man å pleie forholdet. Det er viktig å jobbe for at dette skal fungere. Her har dere et ansvar begge to. Det er lett at man tar hverandre litt for gitt, og tror at gresset er grønnere på den andre siden. Jeg syns absolutt dere skal sette dere ned og snakke om hva dere føler, og prøve å gjøre noe med det. Særlig fordi dere har barn sammen, syns jeg dere bør gjøre noe akivt. Og etter at dere har prøvd, får du/ dere vurdere om forholdet er verdt å satse videre på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå