Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja da har vi etter mange samtaler og tenking frem og tilbake bestemt oss for å bli insiminert begge to, slik at sjansene våre blir litt større. En risiko å ta helt klart, men vi har tatt et bra valg syns vi. hadde vært gøy om det klaffet for begge.

Vi prøver en klinikk i århus, har fått et inntrykk av dem, samtidig som at det er mye rimeligere å det passer jo fint.

Lykke til dere alle som prøver, nå håper vi at alle tanker om positive svar osv kommer til oss i slutten av februar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7777879-vi-dobbler-sjansene-i-februar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres spennende ut, håper det lykkes for dere! Det kan jo bli skikkelig spennende hvis dere blir gravide begge to. Sikkert litt slitsomt med 2 gravide i huset og 2 spedbarn samtidig, men du verden så gøy det kan bli etterhvert og så mye glede 2 jevngamle barn kan ha av hverandre! Har dere noenlunde like sykluser, eller skal dere ha hormonbehandling for å få eggløsning samtidig?

Hold oss oppdatert da, for dette hørtes spennende ut!

Syklusen har vært så og si lik i et par mnd. nå, så vi satser på at den blir det i februar også. s har pco, og skal ta hormoner og n kommer nok til å ta det for å få syklusen så lik som mulig.

En glad nyhet: Vi ble tanter for første gang i morges, gleder oss masse over det, og håper at det blir vår tur neste gang! ;)

Annonse

Høres fint ut med rimeligere priser, har dere fått vite konkrete priser i forhold til stork/vitanova? Hva heter denne klinikken? Vi har vært nede 6 ganger nå, og tenker at er det noen kroner å spare noe sted, så er det absolutt interessant.....

Håper mest av alt at dette var siste tur, men det føles ikke sånn i kroppen min nå....alle tegn på at naturen går sin vante gang her.....

Hei planlegger.

Krysser fingerne for at det er siste turen deres til stork.

Går selv og venter etter at jeg var på stork.

Jeg tror den klinikken i århus heter Diersklinik.

www.diersklinik.dk

Tror det kostet 3600. Det er prisen som står på siden deres.

Takk for svar leodora! Er det første gangen du har vært avgårde? Håper det blir resultater for deg også. De er skikkelig seige disse ventedagene, blir en tålmodighetsprøve tilslutt. Hadde trodd at det skulle være gjort på 2-3 ganger liksom jeg...men så lett skulle det visst ikke være.

Den klinikken vi har tenkt oss til heter maigaard ferilitetsklinikk og det koster 2300 danske kroner, hvis vi ikke husker helt feil i skrivende øyeblikk. men ser jo at dere ikke blir å reise med det første igjen!!! Gratulerer nok en gang!! vi gleder oss på deres vegne!

klem

Annonse

Takk for opplysninger om maigaard, vi satt faktisk og leste om det kvelden før vi fikk den positive testen.

Spent på deres vegne nå, om det blir en eller 2 gravide damer hos dere. Hold oss oppdatert da, det er jo dobbelt så spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...