tinemor81 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hva slags barnevogn bør jeg vurdere å kjøpe? Synes dette er vanskelig...mye å velge mellom..er det noen som har kjøpt og hva slags? veldig takknemlig for svar;)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Har kjøpt et merke som heter Hoco. Den kommer fra østerike, virker ordentlig god. Gleder meg til å bruke den. 7 uker igjen. Har bare vært på markedet i et par år. Kombi.
tinemor81 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 hvor fant du den da? var den kjempedyr? jeg har sikla på en som heter hightrek...men den koster nesten 10000 med bilstol og det er litt i dyreste laget..
**engel** Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Eg hadde emmajunga ti dei to første. Grei vogn ,men litt liten bag. Kjøpte ny vogn til denne. Den heiter basson roma. Har stor og god bag. Ny kostar den i underkant av 6000. Eg kjøpte den brukt av ei jente som hadde brukt den i tre mnd! Ho var ikkje fornøgd med fargen som forøvrig er svart. Ho ville heller ha ei grønn vogn med tre hjul. Eg kjøpte den for 3500,- Kven er det som har så mykje pengar at ein kan handle ny vogn kvar tredje mnd, eller når ein er blitt lei fargen????? Ja eg bere spør.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Har også vært veldig usikker på kjøp av vogn, men nå var jeg så heldig å få tak i en fint brukt Simo bagvogn til 400 kr. Har joggevogn fra før (både enkel og dobbel) som jeg kan bruke når den lille blir større, så en bagvogn var akkurat det jeg trengte. Hadde dette vært førstemann ville jeg nok valgt duo hvis jeg bodde slik til at jeg kunne ta hele vogna inn i gangen, kombi hvis vogna skulle stå ute og bare bagen bli med inn. Har ikke greie på forskjellige merker, men jeg hadde i hvert fall Brio kombi sist og var godt fornøgd med den.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Vi har kjøpt simo duo vogn, fordi vi mest trolig får en stor unge, bagen er romslig og jeg kan heller ikke ta med hele vogna inn....kun bagen, og den kan jeg ta enkelt av ved bare å trykke inn en knapp på hver sin side og løfte rett opp. Hadde emmaljunga kombi duo sist, og prinsippet var jeg veldig fornøyd med. Eneste med den vogna var at den var litt for klumpete og stor i forhold til romsligheten i bagen... ikke noe å skryte av. fikk helt normal str baby sist på 3570, og bagen var for liten når han var 5mndr.... Vil også ha duo vogn for å slippe slitasje på "sportsvogndelen" når bærebagen taes ut og inn hele tiden... Får jo faktisk 2 nye vogner i 1.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Vi har kjøpt Simo kombi vogn, det fordi bagen er stor, og vi er lange. Det er en høy og stødig vogn. Er kjempefornøyd.
janne82 Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 hei. vi har kjøpt emmaljunga city cross med city bag... det var den vognen som tilfredstillte flest av våre krav til vogn: romslig bag, men samtidig lett å løfte inn i bilen. gode hjul fine farger hadde Brio kombi til førstemann, og den anbefaler jeg ikke... den er kjempetung også er bagen utrolig smal ig liten, måtte slutte med bagen da han bare var 4 mnd. den ble også skikkelig slarkete fort. kommer selvfølgelig litt ann på når på året barnet blir født da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå