Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Kan en bruke det reseptfri middelet de har på apotek mot vorter til å smøre på kjønnsvorter? Vil ha dei bort!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Såpe og vann for å få bort kjønnsvorter? Hallo? Ta en tur til legen.
lindapia22 *har født* 31.05.07 Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Heh :/ Såpe og vann er IKKE løsningen på kjønnsvorter.. De kan oppstå uansett hvor ofte du vasker deg. Jeg slet selv med sånne, og du må til lege eller gynekolog med det, for det finnes ikke noe reseptfritt mot dette pga det er et alt for sterkt middel til å selges reseptfritt.. Og om noen er stor nok kan legen/gynekolog fryse de bort med frysespray..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 huff stakkars... har også vært plaget av det i graviditeten.. syns det var så fælt,dro til legen min.hun skrev en resept på" Aldara" krem til meg.. smøres på vortene...etter en ukes tid forsvant mine! håper ikke de kommer tilbake... duste legen informerte meg ikke om at den kremen kostet 850,-!!!!!! fikk den ikke på blå resept heller! ønsker deg god bedring.. men kom dine i svangerskapet? er det kondolymer? for legen min ga seg ikke med å si at jeg hadde blitt smittet... mannen min har jo ikke sånt.. herregud!! ble sååå forbannet på henne..dustekjerring!
lindapia22 *har født* 31.05.07 Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 http://www.apotek1.no/helsesenter/sex_og_samliv/seksuelt_overforbare_sykdommer/kjonnssykdommer/kjonnsvorter_-_kondylomer
lindapia22 *har født* 31.05.07 Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 http://www.helsenytt.no/artikler/kjoennsvorter.htm
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 jeg må bare si det at kjønnsvorter er er virus som man blir smittet av partner.. hvis du leser litt på nettet så står det der =) men jeg trodde ikke man kunne bruke noe spes middel under svangerskapet fordi det påvirker babyen? man må enten fryse bort eller bruke laser..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 glemte å si at selvom ikke partneren din har det akkurat nå, så har han det garantert han oxo.. er ikke sikkert de har utbrudd på samme tid. de kan gå vekk av seg selv etter en stund oxo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå