Gå til innhold

ja, hva skal vi snakke om da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

MA er at fosteret dør før det kommer ut... Jeg var 13 uker på vei da jeg fant det ut. Begynte å blø. Dette var på kvelden, så vi dro på sykehuset dagen etter. Var kjedelig, dette er andre gangen. Ble operert for exu 30 august, hadde en mens, så var jeg gravid igjen, men det ende i MA. Dette var 3januar..

Annonse

Takk takk...

Er ikke no moro. Måtte "føde" det sjøl. Pga at jeg var så langt på vei, er det best for kroppen med tanke på videre.. Lettere for å bli prob i etterkant vis jeg hadde hatt en utskaping. Men måtte ha utskrapning etterpå da pga at det var igjen rester i livmora.. Kjedelig!! Men nå begynner jeg å glede meg til å prøve igjen. Tenker at en gang må jo vi få det til også. Heldigvis har vi ikke sleti i det hele tatt med å få det til, så da håper jeg ikke det kommer til å være no prob nå heller... :-D Skal på sykehuset om en mnd eller to, så da skal jeg snakke litt med døm om hvor lenge vi bør vente og sånn..

Når har dere ikm?

Hehe.. Ja det hoppe av i svingen kan være farlig... Skal til jm til fredagen jeg. Snakke litt med ho ang hva vi skal gjøre. Har ikke lyst til å bruke kondom fram til vi skal prøve igjen. Å jeg har hatt nok hormoner opp og ned det siste halve året, så jeg har igrunn ikke no lyst til å proppe i meg mere a ting som inneholder det...

IKM uke 4 er ikke lenge til. Å siden dere ble gravide så fort sist, kan det jo være det skjer fort nå også.... Bare å håpe på det. Det har gått fort med meg begge gangene jeg har vært gravid...

ja, vi e nok ganske fruktbar sammen. Hadde en SA i slutten av nov, og den graviditeten blei til etter et forsøk....

Men prøvde for fullt etter den, så blei overraska over mensen den 26.des. Va jo så bortskjemt med å bli fort gravid...

Men har en ganske god følelse denne mnd...men vet ikkje om de bare innbilning. Om æ e gravid, så e de jo bare ei uka siden æ blei befrukta, så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...