Cat&Gullungene Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 OVERSE innlegg som ligger langt under den normale IQ-grensa! Jeg er faktisk langt mer oppgitt over at så mange hyggelig folk gidder og hisse seg opp over slike innlegg, enn det jeg leser i selve innlegget. Enkelte folk er bare dumme. De hevder de har sterke meninger, men både språk og argumenter vitner som at de ikke akkurat er de skarpeste knivene i skuffen. Skriver dette innlegget fordi jeg synes det hadde vœrt så morro og sett at slike innlegg fikk null svar. Det hadde sagt mer enn 1000 ord.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Må innrømme at jeg reagerer og taster kjappere enn hjernen klarer å gripe inn når jeg leser enkelte smarte innlegg..Men du har et poeng:) Signerer og skal skjerpe meg...
mammasgojente Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Satt akkurat og tenkte det samme for litt siden her
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Jeg svarer ikke på slike innlegg. Men synes det kan være litt underholdende av og til:o)
firemerkersmør Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Enig. Tror mange av de er tulleinlegg også. Bare overse de.
Hoppetussa Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Den er jeg med på! Det de vil ha, er jo oppmerksomhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå