_svana_ Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Noen som har reist med Norwegian med baby? Vi har bestilt billetter i påska, og leser til min forferdelse denne teksten under vilkårene: "For småbarn under 2 år, kan man ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje. Dette inkluderer bilsete, barnevogn eller sportsvogn." Hvem i all verden har vogn og bilsete på under 5 kg til sammen??! Stemmer dette? Begynner å lure på om jeg har kasta penger ut av vinduet her.
Mersa og gutta <3 Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Vi har fått vogn og bilsete med uten at de har veid det en gang...Tror nok det er feil, vogn blir ikke regnet med når de veier antall kg!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Pluss dine 20 kg tenker jeg.. Blir 25 kg tilsammen da. Høres sånn ut i alle fall.
_svana_ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2007 Ja, det er nok pluss mine 20. Men det hjelper lite når man har tvillingvogn og to bilseter og alt annet som kreves for å reise med to små...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 vi har unngått å bestille norwegian pga baggasje restriksjonene... Samt at dersom vogna blir ødelagt så dekker de vist ikke... Jeg har en Quinny vogn og den veier ca 15kg så da er det ganske håpløst... de fleste er vel snille og veier ikke vogna men dersom de gjør det så er man jo ille ute og kjøre... Jeg skal til london og vi flyr British airways. Da har snuppa 10kg pluss vogn (ikke vekt, bare en vogn) Mener egentlig at norwegian diskriminerer småbarnsforeldre jeg da
Herkules Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Svanine jeg mener fortsatt det jeg skrev i det andre innlegget for jeg gikk inn å skjekket på Norwegian og når det gjelder skade så pleier det å dekkes av reiseforsikringen
_svana_ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2007 Ang. skade så er jeg enig med deg. Selv om disse 5 kg er i tillegg til den voksnes 20 kg, så er det litt lite når man har mye bagasje og reiser med to små... http://www.norwegian.no/sw185.asp
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Dersom man har lette småvogner går jo ofte disse som håndbagasje da?! Det kan jo ha med vektrestriksjonene å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå