Gå til innhold

Vogna mi er 7 år gammel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er ikke slitt eller noe .. ser faktisk ganske fin ut, hvis en ikke ser på kalesjen. Den er nemlig solbleket!

Det er en 2000 modell Emmaljunga duovogn.. og ser helt fin og grei ut, har brukt beskyttelsestrekk på sittedelen, og bagen er nyrenset og fin.

Skikkelig stødig og god vogn med ergonomisk håndtak, stødige lufthjul--

Ville dere brukt denne vogna en gang til og evt kjøpt ny kalesje(går det an tro???)

eller ville dere kjøpt en ny og litt mer moderne vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du vognen er fin, så er det ikke noe i veien for å bruke den da.. Hør med Emmaljunga salgsteder om de kan hjelpe deg med å skaffe ny kalesj.

Skrevet

Vi har en Simo kombivogn som vi kjøpte brukt til førstemann i 2002. Dette er nok sikkert en 1998mod. Vi byttet hjul på den og har brukt den til 2 nå og vil sikkert bruke den på 3. mann også. Ser ingen grunn til å bytte vogn når vi er fornøyd med denne.

Skrevet

måtte bare svare angående kalesje:spurte nettopp på forhandler om å kjøpe ny kalesje,dette gjalt simo vogn da(min er å så solbleket),da sa de mellom 2000 og 3000 kroner..synes det var litt vell dyrt ,skulle heller lagt litt mer i å kjøpt ny vogn da...kan jo hende at det er andre priser på ditt merke ,..skikkelig surt me de solbleka kalesjene:-/

må innrømme at jeger litt vogngal og hadde kjøpt ny(om jeg kunne ta meg råd til det...)Nå bruker jeg simo vogna mi som sove/ekstra vogn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...