Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det mange ganger før, men hører så mye rart. men når bør jeg ringe? Hvor lenge må riene vare og hvor lang tid mellom hver gang. Og er starsriene alltid vonde?? Jeg har nå hatt jevnt over med kraftige kynnere(tror jeg), men de kommer ofte og er verre enn de jeg har vært borti før, men ikke vonde vonde heller.. uff ble litt vasnkelig å forklare dette her.. men lurer litt på om det skjer noe her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skader jo ikke å ringe å snakke med jormor om hvordan det er, så får hun avgjøre om du skal komme innom for en sjekk.. Lykke til i allefall..

Skrevet

Det kjem vel litt an på kor lang tid du bruker til sjukehuset du skal fød på. Vi bruker to timer og må planlegge ut i fra det.

Skrevet

jeg er litt sånn som drøyer det ut i de lengste jeg da.... vil egentlig ikke tro det er noe igang, også er jeg så dårlig til å forklare... Jeg tror vel egentlig ikke det går opp for meg at jeg skal føde før jeg ligger der å presser ut en unge... Kanskje jeg kan gå sove littt på saken?? :) Lov å prøve seg, gruer meg ikke eller noe til fødselen, men det er så uvirkelig. men det burde jo gå opp for meg, er jo 4, snart 5 dager over termin...

Skrevet

Vist du bor rett ved siden av føden, kan du kanskje prøve å sove litt,, men om det tar mere enn 30min å komme seg dit, ville jeg ringt først.

Skrevet

oj.. skummelt, første gang jeg gjør det.. også tenk hvis dem ber meg komme inn også det viste seg at det bare var de dumme kynnerne også må jeg reise hjem igjen, ååå da kommer jeg til å bli så skuffet. Det tar vel akkurat en halvtime til sykehuset...

Skrevet

Det skal ikkje vere pinleg å ringe å spørre. Det er jo det dei er der for. Dei seier jo at det er betre å spørre for mykje enn for lite, så bere ring du !!!

Skrevet

Bedre å reise inn en gang for mye enn en gang for lite...Jeg brukte 1 time på å få ut førstemann, og det går som regel fortere andre gang, så jeg ville ikke ha ventet.. men det er ditt valg... Du skal i vertfall ikke føle deg dum om du ringer/ reiser på føden for så å bli sendt hjem igjen..det er vert det

Skrevet

Dere syns jeg er vrang?? Og det er jeg å, nå må dere sitte her å overbevise meg om at det best i ringe føden.. uff... føler meg dum. Jeg bare er så usikker, det irriterere meg at hvis dette er rier(sikkert svake til å være rier) at jeg ikke klarer å kjenne forskjell på det og kynnere. Trodde man gjorde det jeg da.... Tror jeg tar en dusj først å ser hva som skjer etterpå det.. ikke vrang nei.. skal bare vrenge å vri på alt...:) No fence...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...