andrik Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Kan dere hjelpe meg med en ting? Hva slags poser passer i en quinny 3xl og hvor får man kjøpt originalposen på nettet?
lifa og Eline Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 HVor du får kjøpt originalposen på nett vet jeg ikke. Men vi har Oldenwaier (skrives ikke helt slik) dunpose med bamse inni. Vi brukte den i Deamybaggen februar og mars gikk helt greit. Den er litt lang men brettet den opp inn i nederkant. Brukes nå i sportsvognen og snuppa har det godt og varmt og storkoser seg i posen sin.
%anonym% Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 lillemille.no sel posen til Quinny.. hun legger ofte ut på finn.no
mammatilsommeren Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 De fleste butikker som selger Quinny, og det er mange, fører jo disse posene. har det vært vanskelig å få tak i? Du kan for eksempel ta kontakt med DOREL, det er de som er leverandør av Quinny her i NOrge, og der vil du få oversikt om butikker nær deg som selger disse!
SpiseLise Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg bestilte originalposen på Kiddies24.de, sammen med noen andre Quinny-greier. Men den er ganske tynn altså! Nå bor jeg et kaldt sted, men jeg måtte ha masse ekstra saueskinn, pledd osv. oppi. Fordelen er at den kan brukes som fotpose i sportsdelen senere, for vår del blir nok det på sommeren bare:-)
moffi Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Vi hadde en liten odewaelder dunpose til dreamybaggen. Siden hadde jeg en lammeskinnspose inni den tynne orginale quinnyposen til sportsvognen. Den passet perfekt med 5 punktselen og hullene i quinnyposen. Dunposen kan også puttes inni quinnyposen slik at bebbisen ikke fryser.
R.B, mamma til 3 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Jeg kjøpte orginalposen min på kiddies-24. Men som hun over har svart er den tynn. Men jeg har også kjøpt en pose på nettet, www.going.no. Super pose, lang bruker den på minstemann på snart 18 mnd. Ikke kostet den all verden heller. Annbefaler den. Fås i Rosa og i en tøff Blå/grønn farg. Veldig stilig i min svare vogn. Klem
R.B, mamma til 3 Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Svarte vogn Prisen er forresten litt under 500,- h
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå