Gå til innhold

hvor mye....


tsb06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La på meg 16 og har igjen én eneste en nå - eller muligens to etter all sjokoladespisingen i dag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la på meg ca 25kg, gikk ned rett etter fødselen og så sakte men sikkert rett opp igjen i ammeperioden... Har vært på diett siden nyttår og er ned ca 4kg så langt (mye vann).. men går fortsatt i mammaklær og nekter å kjøpe slike STOOORE klær og har masse fint i skapet som jeg gleder meg stort til å få på meg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La vel på meg 15-16 kilo og nå er jeg -1!!!!!! Men skal selvfølgelig ned enda 6-7 til for å nå trivselsvekta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg ca 18. Er ned i 0 nå, men magen er nå der enda så skjønner ikke helt. Må vel begynne med sit-ups kanskje:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk opp 14-15 kilo tror jeg... Har 1-2 kilo igjen til "før-graviditets-vekt". Gjør forsåvidt ikke noe det, men de kiloene sitter som en ring rundt magen. Så jeg får vel gjøre som "Sanna&Simen" og begynne med sit-ups... (Og alle som kjenner meg, gapskratter nå, for jeg er kjent for å være anti-trenings-narkoman!!! Får all treningen jeg trenger ved å løfte sjokoladen opp til munnen, jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 13kg, og gikk ned igjen på de 6ukene jeg ammet. Jeg har alltid vært overvektig, så jeg kunne godt gått ned 10kg til, men eier ikke tålmodiget til det. Sjokolade er alt for godt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...