Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Har lyst til å ta meg et glass vin nå, lurer derfor på om hvor mange timer det tar før jeg kan amme igjen. Det blir kun et glass nå og ikke noe mer. Har pumpet meg slik at han har mat om 3-4 timer. Har ammet han ferdig nå. Noen som vet om jeg kan amme han i natt/tidlig i morgen eller må jeg vente til utpå dagen i morgen? Har mme stående i tilfelle jeg ikke kan amme.
flypapir Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Så lenge babyen er minst 6 uker gammel kan du fint ta deg ett glass vin og amme etterpå.... Jeg ble tilogmed anbefalt å drikke ett glass vin hver kveld av jordmor for å øke melkeproduksjonen... Og hun sa at jeg bare kunne amme i vei! Blir det mer enn ett glass blir det selvsagt noe helt annet... Så bare kos deg med ett glass vin du...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Han er kun 3 uker gammel, så kanskje best å ikke gjøre det. Men vet du hvor mange timer jeg må vente?
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=219513 Her kan du sjekke når promillen er på null igjen etter at du har drukket
flypapir Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Hmmm...da er jeg ikke helt sikker. Men sikkert lurt å vente noen timer ettersom leveren til så små babyer ikke tåler alkoholen du får i deg...
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Mener forresten tommelfingerregelen er 3 timer per glass vin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå