Gå til innhold

er det noen som har begynt å få mage i dette trimester??


conney skal ha nr 2:)

Anbefalte innlegg

Hvor mange uker ern du på vei da?

Jeg er 7+4 og føler meg oppblåst, ikke stor mage....)

Jeg tror selv jeg får tidlig mage pga at jeg har så utrolig svai rygg, men det vil tiden vise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4+2, føler meg oppblåst, men olabuksa jeg hadde på meg i romjula er ubehagelig nå. Mamma sa i går at hun fikk veldig tidlig mage...jeg har kjøpt noen topper som jeg håper skal skule litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg er ca 4 uker,men er veldig oppblåst og ser faktisk gravid ut.gleder meg til den ordentlige magen kommer:)Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. etter egne beregninger tror jeg at jeg er ca 9-10 uker på vei. og jeg har begynt å få mage. er ikke oppblåst. kanskje jeg ser det så godt fordi at magen min var helt flat. har mye svai i ryggen jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist kom ikke magen ordentlig før uke 21.. men masse oppblåst før dt..

Nå er jeg like oppblåst men ingen mage, like greit ennå.

Blir lange 40 uker om magen skal komme nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 9 uker på vei...huff fått stor mage...får ikkje på meg buksene.forrige svangerskap så hadde eg nesten ikkje mage før ut i uke 24....dette er skummelt:)kan desverre ikkje holde skjul at eg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siren 2222: nå ble jeg lettet. trodde jeg enten ventet 2,3,4,5 babyer eller var kommet mye lenger enn jeg trodde. godt å høre at det er flere som har fått mage tidlig. er det ikke gøy? på nyttårsaften tok jeg på meg en stor topp, for å skjule at jeg hadde lagt på meg. nå går jeg med mer inntilsittende gensre for å vise fra det lille jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dumt å kjøpe mamma klær nå??det er jo tidlig men det er jo også salg da....er ikke mer enn ca 4 uker,men har veldig oppblåst mage. vondt å bruke vanlig bukse for det presser på magen...meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei engel24,

jeg er 4 uker paa vei, men 6 sier dataen for de legger jo til to uker.. Uansett, jeg HAR DEFINITIVT större mage, men jeg spiser ikke noe mer saa det kan jo hende det bare er luft.. men poenget er at naar jeg er hjemme saa aapner jeg allid överste knappene paa buksa osv, har sett paa litt mammaklaer selv men har ikke prövd noe enda.. men jeg syns ikke det er teit aa bruke det hvis det passer bedre og er mer behagelig. Kanskje jeg ikke har noe valg selv om et par uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...