Vårenzia Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 I det siste har jeg hatt tre drømmer som har gått igjen. 1. babyen min gråter og jeg finner den ikke / blir forhindret fra å komme til den. 2. det er flere trær som står og vingler, og jeg gjør forgjeves alt jeg kan for å få dem til å stå beint. jeg binder trærne sammen og graver jord rundt rota på dem, men de bare faller tl siden igjen. 3. jeg tar heis og heisen stopper ALDRI der jeg skal. Fortsetter alltid 20 - 30 etg feil... Noen som kan tyde noe av dette...???
Gjest -lilly- Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Heisann! Drømmene dine kan bety noe av dette: 1. Et barn som gråter symboliserer gode nyheter. Ellers vil det å gråte bety en venn som du må trøste. 2. Et tre symboliserer oftest åndelig vekst eller livets muligheter. Et råttent tre kan symbolisere sjalusi. Å grave etter noe betyr oftest at du leter etter noe. For å kunne tolke drømmen må du se på betydningen til det du gravde etter. Fant du det du gravde etter, vil du finne det du leter etter. Gravde du ned noe kvitter du deg med det dette betyr. Hvis jorden var myk vil du få det bra, og hvis jorden var hard kan du få en periode med vansker. 3. Å stige opp betyr inspirerte tanker. Nedstigning betyr at du kommer ned på jorden. Er du i en heis og den går opp vil du tjene penger. Går den ned kan du tape penger. Slipper du ikke ut er dine følelser ute av kontroll.
Vårenzia Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Tusen takk Lilly! Jeg velger å tro på de gode nyhetene. Jorden var veldig løs - som sand i en ørken, det var derfor det var så vanskelig å få trærne til å stå i den. og trærne var høye og levende. heisen gikk opp, så da tolker jeg det i de tbeste også! Regner med det går godt i de noe forsinka lønnsforhandlingene som er i gang... Tusen takk igjen. Synes sånt er så spennende, men kan for lite omd et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå