Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 bare lurer på om dere noen gang har følt mer kjærlighet til den ene.. Sikkert et dumt sp.m., men nå har jeg bare et barn og redd det skal skje hvis jeg får flere. Kan man ha like mye kjærlighet til alle. Med en gang jenten ble født hadde jo jeg mer kjærlighet til henne enn til samboer, men det er jo gjerne noe annet. I fare for å bli hengt signerer jeg med
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Nei Kjærligheten er ikke en fast størrelse som porsjoneres ut i biter - den vokser med antallet mennesker man elsker Jo mer man elsker jo mer kjærlighet har man å gi!
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Trodde aldri jeg kunne bli like glad i nummer to som i nummer en, men nå er minstejenta blitt snart 3mnd. og har elsket hun fra første øyeblikk hun kom ut
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jeg husker at med førstemann så bare vokste og vokste kjærligheten jeg følte for ham til han ble 8 mnd. og jeg bare følte at hjertet kunne sprenges. Etter det har det vel vært på sprengningsnivå, he, he... Med nr. 2 så følte jeg ikke så mye i starten. Glad i henne, men ikke sånne veldige følelser, men nå som hun er et halvt år, har følelsene for henne vokst til slik det er med førstemann. Jeg trodde ikke jeg kunne bli like glad i nr. 2 før jeg fødte, men joda... Det kunne jeg, og det er jeg!!!!!!!!!!
Herkules Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Jo det kan man bli like glad i nr 2! noen har sagt at kjerligheten ikke blir delt men ganget:) Syns det var flott sagt jeg
*Lissi* Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Har tre barn, og elsker alle tre like mye:-)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Kjærligheten vokser i takt med barneflokken :-) Den har ikke grenser. Alle barna har forskjellig personlighet og en elsker hver og en av dem like høyt for akkurat den de er :-) Som 7-barnsmamma kan jeg skrive under på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå