Gå til innhold

Har julibarna begynt å sitte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sigurd har sittet 20 sek i strekk på det meste, men så skal han få tak i et eller annet og da bikker han over på siden, som verdens søteste lille sekk med poteter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener dersom jeg setter henne opp og så slipper henne? Eller mener du å sette seg opp selv?? Dersom jeg setter henne på fanget og holder hendene litt fra henne så sitter hun noen sekunder men det er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi satt i hele 3 minutter på fredag!

 

Det er første gangen bortsett fra noen sekunder på fanget. Hun satt i senga vår men var ikke støttet opp av noe. Men er jo lettere å sitte på en madrass enn på hardt underlag, synker jo bitte litt nedi. Prøvde å sette henne i lekegrinda etterpå men da falt hun fremover etter et par sekunder. Fikk tatt bilde av henne mens hun løftet begge armene i været. Så søt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fint alene på fanget eller i sofaen, men om jeg setter henne på gulvet, så bikker hun over på noen sekunder! Skal jo ikke sitte rolig når man har leker innen sikte som hun vil ha!!! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen klarer å sitte ganske lenge om gange på gulvet. Bøyer seg ned og henter leker og setter seg opp igjen. Men må sitte i umiddelbar nærhet for han tipper framover etter ei stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karsten klarer nok å sitte i et mikrosekund før han tipper over...

Så svaret på om han kan sitte er vel nei! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fint alene på fanget, men kun få sekunder på gulvet da jeg prøvde, så det var et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin klarer knapt sitte rett opp ned på fanget når vi holder han. For stiv i kroppen ennå. Så det blir sikkert en stund til han sitter. Men han klarer nå å ta begge hendene opp når han ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satt hun i lekegrinda (hardt underlag) i flere perioder på 5 minutter ++. Grep etter leker og viftet og spiste på rangla si. Satt også litt på gulvet så nå går det fremover her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kjempefortvilet.. datteren min lærte å sitte og dermed sluttet hun å ligge, hun sluttet å rulle, og jeg måtte lære henne å krabbe i 9mnd. alder ved hjelp av fysioterapeut.

og nå, minstemann er en fryktelig aktiv kar, han begynte med krabbing, men fant fort ut hvordan han skulle sette seg opp for egen maskin, så nå sitter han.. så jeg biter negler i frykt for at han skal slutte med krabbingen sin.. men jeg vokter med falkeblikk og skal nok trene krabbing innimellom!

men mitt råd til dere alle er at vær glad så lenge de ikke sitter! det er faktisk ikke alltid positivt! :) her i huset sitter de godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...