Gå til innhold

vil dere ha sommerbarn neste gang og+


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var egentlig litt digg! Ideelt sett ville jeg nok fått i april/mai, men vi får se når nestemann "velger" å dukke opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal ha noen fler og kan velge så vil jeg helst ha barn i april/mai.... Syntes det ble ulidelig varmt å gå rundt å vagge i sommer .. Og da har bebisen noen ekstra måneder på seg til å være bedre rustet for vinteren.. Men selvfølgelig så kan det jo være at den vokser ut av bagen før vinteren... men allikevel, tror april/mai for mitt vedkommende..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha i april/mai, var altfor varmt å gå gravid i juni/juli. Men så lenge unger kommer og er frisk så bryr jeg meg ikke så mye.

 

Prøvde på vårbarn denne gangen, men det gikk jo ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på å stryke med i varmen, så er uaktuelt å gå høygravid midt på sommeren neste gang!!!

Hvis vi kan velge (og er så heldige at det klaffer) så blir det nok et vårbarn på oss neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg ønsker meg vårbarn neste gang... (Men det er jo ikke så lett å få akkurat det man ønsker?!)

Jeg slet ikke så veldig med varmen, men jeg var litt inne i min egen lille "boble" den første måneden etter at jeg hadde født. Hadde helt nok med å venne meg til å ha blitt mamma. Så jeg satt inne og så ut på det fantastiske været, ble bare sint fordi jeg ikke kom meg ut og nyte det...

 

Er jo ikke sikkert at det blir like rart å bli mamma neste gang, da, men allikevel praktisk med vårbarn. Min baby er i hvert fall ikke glad for å bli kledd på, med vårbarn så har man jo mange måneder før man er nødt til å begynne å pakke babyen inn i tykke vinterdresser! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot å få et sommerbarn neste gang også :) Synest det var dejli å gå gravid i sommer, litt rart med stor mage, men ellers ok! Kan ikke huske at det var sååå varmt, men jeg bor jo i Trondheim, der var det alt fra 10 -30 grader :)

Men husker det var utrolig varmt den dagen jeg fødte ( fredag 21 juli) varmt hele den helgen, var faktisk ute og trillet dagen etter fødselen, det var så rart og fjernt å plutselig gå og trille en liten "knert" :) Men jeg synest jo alt var fjernt de første ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...