Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Vet ikke helt hva det kommer av,men Luke bæsjer gjerne 2-3 ganger om dagen.Vet jo at det som går inn må komme ut igjen,men 2-3 ganger om dagen? Virker ikke som om han har noe mage vondt heller. Deres lille på rundt 14 mnd bæsjer de sånn også???
nepomuk Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Vi hadde en periode der jenta vår bæsjet 2-5 ganger om dagen... Men så gikk det plutselig over igjen. Virket ikke syk eller slapp, men det var heller ikke så mye som kom ut om gangen. Hun var ikke hard i magen, men virket nesten som hun ikke hadde tid til å gjøre seg ferdig sånn at hun fordelte det ut over hele dagen. Nå bæsjer hun helt normal igjen. sånn 1-2 ganger om dagen. og noen dager ikke i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jepp, sånn er dt m gutten vår også. Bæsjer ALLTID 2-3 ganger om dagen, men så spiser han godt også da. Sitrus-frukter gjør gjerne at de bæsjer oftere. Så hvis han spiser mye av det, kan du jo prøve å kutte ut det i noen dager og se om der er noe forandring.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 Dette har pågått lengre enn jeg kan kalle det en periode,og bleia er som regel full da han bæsjer. Lukas spiser nesten ikke sitrus frukter,men det kan jo være noe i det for det ;O) Skal la det gå en ukes tid jeg uten sitrus så da får vi se ;O) Takk for svar og råd!
Northernlights Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Luke`n min bæsjer mer enn vanlig akkurat nå, for han holder på å få 4 hjørnetenner og 4 jeksler samtidlig, stakkars...
Glad_mor Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Gutten vår bæsjer minst 2x per dag.. for han er veldig glad i mat:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2007 Uff da! 8 tenner på engang?? Stakkars lille Luke.... ( God bedring Lukas;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå