Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Valget er enkelt for min del! Jeg velger Jane Slalom Pro. Samtlige av mine venninner som har kjøpt Quinny er misfornøyde, vognen er vanskelig å sette sammen og den er åpen i baggen, den er ikke godkjent til å bruke som bag i bilen.. etc. Var å tittet på Jane vognen i helgen, og mannen er allerede overbevist! Dessuten er Jane vognen mindre sammenslått, og baggen er større!
Ajam Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Takk, gjelder det sportsdelene også? Vet free style er smal, men speedi er vel har vel bredere sittedel?
lifa og Eline Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jeg kjenenr ikke til JAne salom pro. Mne vi har Quinny Freestyle 3xl comfort 2006. Årsaken til at jeg ville ha den og ikke speddyen er at speedien ikke har bøyle og mener også at ryggen ikke kan legges helt flat. Husker ikke alt nå men det avr også flere andre småting jeg hadde å utsette på den. Men den er bredere i sittedelen enn Freestylen.
milva76 Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Venninnen min sin Speedi har gått helt i oppløsning. Altfor mye plastdeler. Speedi virker veldig lite solid og prisen gjenspeiler det.
Selene Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har Jane Slalom Pro og er kjempefornøyd! Snuppa er straks 7 måneder og vi bruker fremdeles bagen, så det er god plass (innvendig mål er 76 cm). Sportsdelen er det også god plass i, har ikke fått testet den så mye, men ryggen kan legges helt ned, og i følge andre så er setet bredere og ryggen lenger enn Quinny sine vogner. Kan jo være en fordel med vinterpose. Vognen er veldig lett og solid. Jeg er kjempefornøyd med min i hvertfall og anbefaler den på det varmeste. 2007 modellene kommer nå og de har forandret på en del visstnok. Spreke farger er det også på de nye )
Ajam Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Så de nye vognene på nettsiden til jane, likte ikke farge kombinasjonen. Barnashus selger 2005 modellene. Der fargene er nøytrale. De hadde bare blå da.. Så ett bilde på finn der vognen var rød, kunne gjerne tenkt meg den. Men skjelettet skal vist være det samme.. på 2005 og 2007 modell..
Selene Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Enig i at de er litt "vel" spreke i kombinasjonene, i hvertfall etter min smak, men du får den i ensfarget svart da. Tror bagen er større på 2007 modellen, men er man ikke avhengig av den spiller det jo ingen rolle. Jeg har selv en 2005 modell som jeg kjøpte på salg for ett år siden, en rød. Veldig fin! )
LegallyBlond Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Ville valgt Jane slalom pro. Hører BARE positivt om den, den er en mye mer stabil vogn, større og lunere sittedel og er 3-4 kilo lettere. Har selv hatt quinny speedi i hus, men solgte den videre ubrukt. Setet fikk ikke skikkelig sittestilling, ikke ordentlig liggestilling, kalesjen var veldig åpen, og sittedeln var bare 82 cm fra toppen av seteryggen til enden av fotbrettet. Og da var gutten min 12 mnd og allerede 79 cm. Dessuten er den ganske brei mellom hjulene bak. Jane er litt dyrere, men tror du får mye mer for pengene.
Selene Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Dytter opp denne siden det er en del som spør om Jane vognen )
Selene Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Ja den er veldig flott, kjempefornøyd med den! :oD Nå begynner jo vognsalget på BarnasHus den 23 så det er jo store muligheter for at du kan finne en 2006 modell på salg. Ellers har jeg sett det ligger i hvertfall en rød til salgs på Finn.no, hvis du kunne tenke deg å kjøpe brukt. Tror den ligger der enda i hvertfall.
Ajam Skrevet 17. januar 2007 #13 Skrevet 17. januar 2007 Har forhørt med de, men de vil selge hele pakka med bag og stol.. Har en brio kombi vogn, men ønsker meg en rød JANE sprtsvogn. Har vært på barnas hus å sett på en blå 2005 modell. Fin den og.. Men så var det noe med det røde da..
Selene Skrevet 17. januar 2007 #14 Skrevet 17. januar 2007 He he... vet alt om det der. Når jeg kjøpte min visste jeg ikke om det ble gutt eller jente og ville aller helst ha en sort vogn. Syntes den røde så veldig knall ut i fargen når jeg kikket på den i butikken, men akk så glad jeg er for at jeg gikk for tilbudet. Snuppa passer jo strålende i den røde flotte vognen sin :oD Hvor i landet bor du? Det er jo mulig å ta en tlf til de andre BarnasHus butikkene i landet enten før, eller når salget starter og høre om de har rød. De fleste sender jo hvis du forhåndsbetaler.
Ajam Skrevet 17. januar 2007 #15 Skrevet 17. januar 2007 Bor i Bærum, men har sendt mail til de andre Barnas-hus. Uten å fått noe svar.. (dårlig..) Er det bare Barnashus som selger Jane i norge tro?
Selene Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 De er elendige på mail i disse butikkene. Skulle ikke tro de visste hvordan man svarer. Har forsøkt henvendelser pr mail jeg også men det gir jeg opp. Skal ta en kikk i butikken her i Tønsberg og gi beskjed hvis de har den i rødt ) Litt usikker på om det kun er barnashus, tror det. Du kan jo bestille på nettet da. Er ett par butikker i bl.a. Sverige som selger Jane på nett. http://www.barnvagnsfabriken.se/Public/ http://www.villamagnolia.se/villa/vagnsidor/esprit.htm Lykke til i jakten )
Ajam Skrevet 17. januar 2007 #17 Skrevet 17. januar 2007 Takk takk.. Snilt av deg.. Hvis det ikke dukker om noe rødt, så kjøper jeg den blå på lørdag.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #18 Skrevet 19. januar 2007 Prøv å ringe Barnas Hus isteden for å sende mail. Det er ikke alltid de ansatte har tid til å sitte på kontoret og sjekke mailer, de er ute i butikkene og selger
Ajam Skrevet 19. januar 2007 #19 Skrevet 19. januar 2007 Nå har jeg vært å kjøpt en marine blå Jane vogn.. Den er så fin, og jeg er kjempe fornøyd. Gleder meg til å ta en trille tur i morgen, selv og snuppa er litt for liten ennå til å bruke den vognen.. Men en liten tur må vi
Selene Skrevet 20. januar 2007 #20 Skrevet 20. januar 2007 Grattis med ny vogn! Du blir sikkert kjempefornøyd. ) Vi har nettopp tatt i bruk sportsdelen her og er enda mer fornøyd med vognen. Veldig lett og snuppa storkoser seg, hun ligger kjempegodt i pose og på lammeskinn. Bare å låse forhjulet på det is- og snøføret som er nå så er den en drøm og trille tur med :oD Lykke til!
Ajam Skrevet 20. januar 2007 #21 Skrevet 20. januar 2007 Takk for tips Selene. Har snødd så kraftig her i dag, så det har ikke blitt noe trilletur.. Hvor gammel er snuppa de nå? Tenkte på ¨sånn i forbindelse med overgang til sportsdelen.
Selene Skrevet 21. januar 2007 #22 Skrevet 21. januar 2007 Bare hyggelig! Hun er 7 mnd i dag. Reiser seg opp i lekegrinda så nå begynte hun med det samme i vogna så da var det bare å bytte. Hadde enda 10 cm igjen i bagen, men hun koser seg i sportsvogna hvor hun kan se litt ) Og du... blå vogn er kjempefint. Sprit den opp med en kul farge på vinterposen da vel. Finnes jo mange flotte farger nå om dagen så da er det ikke så farlig med fargen på vogna ;o) Hvor gammel er din snuppe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå