Gå til innhold

lei meg for at det ble k-s...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!!

dette er egentlig et litt unødvendig innlegg, litt syte for "bagatell" innlegg. Etter å ha mistet et barn i forrige svangerskap bestemte jeg og mannen min oss for at vi denne gangen skulle velge planlagt keisersnitt. I rom jula kom vår lille prinsesse med planlagt keisersnitt. Hele uke på sykehuset følte jeg at dette var en rett avgjørelse. jenta vår er frisk og fin men nå kjenner jeg en slags sorg over å ikke ha født henne. er så lei meg for at jeg ikke gjorde det, fikk oppleve den første tiden med henen på brystet etc etc

Som sagt erd ette egentlig bare tull men kjenner så innmari på denne såre følelsen over å ha mistet noe.... dette er nok mitt siste svangerskap. Men så lenge jenta vår får være frisk og leve opp så skal jeg væøre glad for det!!!!

takk for følget damer. har ikke vært så aktiv på skrivefronten, har hatt et veldig komlisert svangerskap med mye redsel og sofa ligging i seks mnd.....

Er det noen steder dere flyyter dere nå, et nytt forum?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7776030-lei-meg-for-at-det-ble-k-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har vel ikke noe lurt å si, men dytter litt på denne i tilfelle andre har? Det eneste er vel at jeg alltid har tenkt på keisersnitt som fødsel, og det virker som at det det var et veloverveid valg fra deg og din mann. Men noen "bagatell" er dette tydeligvis ikke for deg, og jeg synes du skal ta det opp med noen, fks jordmoren du har gått hos og som kjenner din historie?

Uansett; sender deg en trøsteklem og håper du snart vil slå deg til ro med at det valget du tok var det riktige (det er jeg sikker på at det var)!

Hei HI!! Kan trøste deg med at alle fødsler ikke ender med at du får babyen til brystet osv.. Tror faktisk at jeg kommer til å få babyen tidligere til brystet denne gangen med keisersnitt.. Forrige gang da jeg fødte.. ble jenta mi lagt rett i kuvøse pga av tøff fødsel.. og der låg hun i 3 dager..:(

Men skjønner at du føler en slags sorg over å ikke ha fådd opplevd det. Håper bare du ikke lar det ødlegge den flotte følelsen av å ha fådd en frisk baby..

Lykke til:)

hei

tusen takk for trøst og svar.

har ringt jordmoren som skal ringe tilbake. Blir nok å dra og snakke med henne. Sist fødte jeg tvillinger alt for tidlig. Dette var en vaginal fødsel. Fødselen gikk egentlig veldig greit, og kom meg fort etterpå MEN den ene, jenta vår, levde bare i atten dager og gutten vår lå i kuvøse lenge....... så sist var det en såkalt naturlig fødsel men holdt jo ikke barna før det var gått en uke. Og nå ble det kesiesnitt fordi vi var så redde for at noe skulle skje med jenta vår under fødsel. Og jeg kysset henne bare sekunder etter at hun ble hentet ut. Det var fanstastisk, en varm, levende baby som kom nesten til termin..... tror nok mange av reaksjonene mine nå er en sorg over jenta vi mistet for to år siden.... og så vet jeg at om alt går bra nå, noe det skal så blir det ikke fler barn på meg.

lykke til dere to.

alt godt og tusen takk for at dere svarte meg.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...