Gå til innhold

når legger dere ein 8veker gammal baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dåkke begynt å få rutiner på sakerne?hos oss blir d legging ein gang mellom 23 og 24 då søv han te i 3 tida så pupp og så er d pupp igjenn i 6 tida(noko som han ikkje treng for då e d max2 min med puppen og så søv han godt...) står opp i 9 tida...får då pupp i halv 9 tida i senga.

m lure på og begynne å legge han i 22 tida for ser at han er trøtt...m veit ikkje han er jo så liten at d kanskje ikkje er så godt med rutiner endå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La min seint til han var ca 3mnd, da ble det mer rutiner. Det er for tidlig med rutiner rundt 8 uker

Skrevet

min sovna rett før 18 fra den var 1uke.. rakk ikke skifte til pysj eller noe husker jeg.. den første tida... Så var den våken 1gang mellom 4-8 om "natta" men det var de første 10 ukene så ble han plutselig opp 1gang i 2tida på natta også..

Bare å legge når baby er trøtt.. rutiner styrer dem litt selv også... ;)

Skrevet

Da jenta vår var 8 uker la vi henne i 9-tiden... men sto opp i syvtiden om morgenen da, pga en storesøster som våkner tidlig og skal i barnehagen. nå er hun 3 mnd og legger seg rundt 8.

Skrevet

Gutten min har helt lik rytme som din! Forrige uke begynte jeg å vekke han kl 7 når jeg står opp med søstrene hans, og da sovnet han faktisk for natten kl 22 et par dager... Så jeg håper at han er i ferd med å begynne å legge seg tidligere for natten...

Skrevet

Frem til nyttår sovnet hun i 23-24 tiden. Nå pleier vi å starte kveldsstellet kl 20, så får hun mat, og så er det natta! Så hun sovner ca kl 21, og sover i 7-8-9 timer :) Hun er 2 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...