Gå til innhold

Håkon ville ikke vente

Anbefalte innlegg

Noen ord fra meg

4. januar ble lille Håkon født 10 uker for tidlig. (termin 17. mars) Han veide 1680g og var 41.4 cm lang. Ikke akkurat av de største men så utrolig sterk og aldeles nydelig.

Akkurat nå er jeg hjemme slik at jeg kan være litt sammen med de andre 2 barna mine. Men i morgen tidlig er det rett tilbake på sykehuset. Håkon ligger på intensiven og vil nok være der noen uker. Jeg bor for tiden på sykehuset for å være mest mulig sammen med han.

Det hele startet med vonde sammentrekninger 1.jan. Etter noen timer dro vi på sykehuset og der fant de 1 cm åpning. Jeg lå rett ut i senga i 3 døgn for å forsøke å stanse fødselen. Fikk riedempende og lungemodningssprøyte for babyen. Men torsdagen greide de ikke å holde igjen fødselen lenger. Fødselen gikk veldig greit og det var ingen dramatikk. Han ble lagt i kuvøse , men er allerede over i varmeseng. Han får mat gjennom sonde i nesa, men trener daglig på å suge selv. Han er blitt så flink ( stolt mamma og pappa) Alt har gått riktig vei, ingen nedturer enda. Vi gleder oss over hvert sekund vi kan være sammen med han og holde han tett inntil oss.

Vi tar en dag av gangen og har ingen anelse om hvor lenge han blir på sykehuset. Ikke så lenge håper vi. Han er i allefall kjempesterk, og kommet seg utrolig den føste uka.

Til alle dere andre; lykke til og knip igjen

Mange klemmer fra en utrolig lykkelig og stolt mamma

hohoo

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7775915-h%C3%A5kon-ville-ikke-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Høres ut som en liten kriger!! Takk og lov for at legevitenskapen er kommet så langt!

Høres ut som at alt blir å går bra.

Lykke til lille Håkon, dere har all grunn til å være stollte av han!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...