Gå til innhold

Blødinger


LisGirl

Anbefalte innlegg

Hei hei..

 

Idag er jeg 12 + 3...

For to dager siden begynte jeg så smått å blø, det er ikke snakk om mye.Men når jeg leste om spontanabort trengte det heller ikke å være masse. Det jeg lurer på nå, er om jeg kan ta en graviditetstets å stole på den? Skal på legen på torsdag, men det er forferdelig lenge å bekymre seg for den lille i magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du finner svaret i å ta en test nå, hcg er ikke på topp som i begynnelsen av svangerskapet.

Mange blør en eller flere ganger i løpet av svangerskapet, kan være så mant det.Men sjelden det er noe "ille".

Men om du er veldig bekymra så ring legen din på Mandag og forklar situasjon:) Dette går så bra så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt kontakt med legevakten i morgen allerede jeg.

De skal prioritere blødninger hos gravide, det sa legen min ihvertfall.

Mange opplever blødninger under svangerskapet uten at det er noe alvorlig.

 

Jeg krysser fingrene for deg, og håper alt er bra i ditt tilfelle!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det er helt vanlig med småblødninger. Selvfølgelig blir en bekymmret av alt så står her inne, men det e faktisk veldig vanlig!

Det e ikke vits i å ta en test nå nei! Det e stor sjangser for at den e negativ! Rundt uke 12 slutter vi å produsere det som gjør at den blir positiv.... (tror jeg har lest det her inne...)

Så lenge du ikke har smerter så kan du nok slappe av!! Prøve i hvertfall!;-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testen vil ikke bli negativ. En cb trenger et hcgniva på 25-50 for å slå ut og du har garantert mer enn det i kroppen din. Den stabiliserer seg rundt 12uke tror jeg at jeg har fått med meg uten å si det for sikkert men jeg er ganske sikkert på at den stabiliserer seg på over 1000 og mer enn det å.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...