Gå til innhold

Tror jeg roper JIPPI!!!!!!! :))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra og gratulerer så mye!!

Det er god plass i sofaen hos oss Modne Gravide - plass er herved holdt av til deg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer liksom ikke over at du er gravid..(blunker som bare det) det er helt rått, har tenkt masse på deg:) Håper du har det bra, snuppa:)

klem

Skrevet

Tusen, tusen takk alle sammen.

Blir helt rørt når jeg leser innleggene deres.

Ikke rart jeg somler meg ut herifra... Har ikke lyst å dra fra dere.

Men slik er det vel ikke heller..?? Dere skal jo snart komme etter meg :))

Nå skal jeg rydde god plass i sofaen til dere kommer, og kjøpe inn masse godteri og strikketøy. Så kan vi sitte der sammen og plundre om symptomer og baby hele dagen!!

Ser det er flere av dere som går spennende dager i møte nå, så jeg skal i alle fall krysse alt som krysses kan for at dere kommer plutselig etter!

Ellers så er jeg i kjempe form. Begynner nesten å lure på om jeg virkelig er gravid..;) Har jo gått og kjent etter kvalme, halsbrann og ikke minst sett etter de pigmenterte brystvortene alle gangene jeg har gått og håpt tidligere. Men dette har ikke dukket opp enda!

De andre gangene jeg har vært gravid så har jeg vært kjempekvalm, så jeg skal ikke klage om jeg skal få være så pigg! Skal forresten ikke klage uansett :)

Men symptomene kommer nok, om jeg skal få fortsette i denne lykkerusen.

Stor, stor klem fra

Skrevet

Hipp hurra! Så gla'! Nyt hver en dag og ta vare på deg selv - gratulerer!

Skrevet

GRATULERER!

Det var så koselig å høre at det endelig ble din tur! Ta vare på deg selv og den lille spiren!

Skrevet

Ååååå så gøy!!! Gratulerer så mye...og masse lykke til videre!;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...